|
God jul!
|
|
24-12-2006, 18:15
|
|||
|
|||
|
God jul!
God jul til alle våre medlemmer :)
Vi regner med at alle vil kose seg i julen, og legge på seg noen kilo. Håper ribben, rødkålen, pinnekjøttet, juletorsken, grandisen og julebrusen (uansett farge) smaker og metter mager i de tusen hjem. Forhåpentligvis ligger det noe pent under treet også. God jul og ha en god juleferie, eller på den korrekte sjargongen - GG GL HF Hilsen Canthan Grandmaster Cartographer |
|||
|
25-12-2006, 00:50
|
|||
|
|||
|
RE: God jul!
Takk :)
Bare en fråga.... Hva er typisk islandsk julemat? samme som her? ![]() Endgame World of Warcraft raiding |
|||
|
25-12-2006, 03:34
|
|||
|
|||
|
Nei. Typsik er vel enten lammesadel eller hankikjøt. Røkt og kokt lam.
Hilsen Canthan Grandmaster Cartographer |
|||
|
25-12-2006, 03:58
|
|||
|
|||
|
Jeg spiste kenguru kjøtt, emukjøtt, andebryst, krokodillekjøtt, og lammesteik til julemiddag :)
Give the man a fire and he is warm for a day. Set the man on fire and he is warm for a lifetime! |
|||
|
25-12-2006, 11:13
|
|||
|
|||
Vancha Wrote:Jeg spiste kenguru kjøtt, emukjøtt, andebryst, krokodillekjøtt, og lammesteik til julemiddag :) Er ikke krokodiller freda da? Besøk gjerne dyret mitt: http://www.zooreka.com/photo?An=223327 |
|||
|
25-12-2006, 13:06
|
|||
|
|||
|
Fikk nå kjøpt det i butikken, så håper ikke det :/
Give the man a fire and he is warm for a day. Set the man on fire and he is warm for a lifetime! |
|||
|
25-12-2006, 14:07
|
|||
|
|||
Vancha Wrote:Jeg spiste kenguru kjøtt, emukjøtt, andebryst, krokodillekjøtt, og lammesteik til julemiddag :) Man skal ikke spise sånne dyr!!!! Tenk på stakkars Skippy!!! Å spise en emo derimot... ferdig kuttet. (synes personlig at den va morsom). ![]() Endgame World of Warcraft raiding |
|||
|
25-12-2006, 15:26
|
|||
|
|||
Azeroth Wrote:Vancha Wrote:Jeg spiste kenguru kjøtt, emukjøtt, andebryst, krokodillekjøtt, og lammesteik til julemiddag :) Du aner ikke hvor mye lidelse skippy har satt meg gjennom alle disse årene. Dessuten smaker det faktisk utrolig godt :) Give the man a fire and he is warm for a day. Set the man on fire and he is warm for a lifetime! |
|||
|
20-02-2007, 21:19
|
|||
|
|||
|
*bump*
I like nuts... |
|||
|
20-02-2007, 23:08
|
|||
|
|||
|
God Jul.
Level 20 w/mo |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

![[Image: sitatfradanielvf7.png]](http://img250.imageshack.us/img250/1834/sitatfradanielvf7.png)