|
GvG ladder skal skiftes.
|
|
24-12-2006, 16:44
|
|||
|
|||
|
GvG ladder skal skiftes.
Fant ikke noe bedre sted å poste den siden jeg ikke kunne poste i uoffisielle nyheter, så dette for holde. Admin/mod kan jo evt flytte den hvis de føler for de.
clicky Som dere kan se så vil gvg få noen store forskjeller. Oppsiden er at det blir vanskeligere å skamme ladder, og at man kan få mer spillerom når det kommer til å øve inn nyere builds o.l. Nedsiden er vel at du må være på da og da for å spille seriøs gvg. Samtidig vil det komme opp et eget ladder for herobattles, noe som kan bety litt mer "personal" fame and glory. Synes at begge skiftene er positive, men har hørt noen klager om det også. Hva mener dere? Give the man a fire and he is warm for a day. Set the man on fire and he is warm for a lifetime! |
|||
|
24-12-2006, 16:57
|
|||
|
|||
|
RE: GvG ladder skal skiftes.
Høres fett ut. Litt kjipt at PUG-ing forsvinner (for det skadet ingen, IMO). På tide at de som spiller GvG også får noe for å vinne.
Nå må de bare endre HA til å være 8v8 igjen. Hilsen r11+ |
|||
|
25-12-2006, 02:42
|
|||
|
|||
Daniel Wrote:Høres fett ut. Litt kjipt at PUG-ing forsvinner (for det skadet ingen, IMO). På tide at de som spiller GvG også får noe for å vinne. ..og fjerne heroes fra HA The Forseen |
|||
|
25-12-2006, 02:44
|
|||
|
|||
Rider of Lightning Wrote:Daniel Wrote:Høres fett ut. Litt kjipt at PUG-ing forsvinner (for det skadet ingen, IMO). På tide at de som spiller GvG også får noe for å vinne. De har jo gjort sånn at det bare går med 2 heroes i hvert team nå da, syns det er bra nok jeg.
|
|||
|
25-12-2006, 03:09
|
|||
|
|||
|
Ingen heroes synes nu jeg, er faktisk PVP vi spiller der.
Level 20 w/mo |
|||
|
25-12-2006, 14:12
|
|||
|
|||
|
Er vel enklere å p00ne en Hero?
Om motstanderen har hero så knuzer du han :) ![]() Endgame World of Warcraft raiding |
|||
|
25-12-2006, 14:29
|
|||
|
|||
|
Om motstanderen ikke har hero pwner jeg han.
lvl19 w/mo lfg1 |
|||
|
25-12-2006, 16:41
|
|||
|
|||
|
Om motstanderen har heroes, er det kjedeligere å p00ne han.
Hilsen r11+ |
|||
|
27-12-2006, 17:07
|
|||
|
|||
|
OMG Herobattles ranking xD Der tror jeg helt seriøst Norge kan hevde seg på top 10. Vi Pwner hardt med heroway!
Har du spørsmål angående GW? Send melding med kodeord; WOOT til 97981708. |
|||
|
27-12-2006, 17:20
|
|||
|
|||
Mikael Wrote:OMG Herobattles ranking xD Der tror jeg helt seriøst Norge kan hevde seg på top 10. Vi Pwner hardt med heroway! Snart kommer det sikkert egne herobattle guilds. -.- Jeg bare skriver noe i min signatur, bare for å ha noe der, lizzom. |
|||
|
27-12-2006, 17:43
|
|||
|
|||
|
hvorfor skulle man trenge guilds for HvH?
HvH kommer ikke til å bli bra nivå tbh:/ "daniel rumpeslikker has been declared a leecher" |
|||
|
27-12-2006, 23:07
(This post was last modified: 27-12-2006 23:08 by opno.)
|
|||
|
|||
Maja777 Wrote:HvH kommer til å bli så nerfa at man ikkje tør å prøve det engang.Why? Maja777 Wrote:Btw: Daniel har Pensjonist rank på Gwnorge, Gratulere m8Btw: perfeksjonist, ikke pensjonist.
|
|||
|
28-12-2006, 16:34
|
|||
|
|||
|
Synes det er trist at gjestespilling ikke blir tillatt lengre.
Det foerer bare til at det blir faerre norske gvg laug enn foer. Esgualdin of Ereth Dark Guardian Force [xGFx] Alva Ulriksdattir Forces of Valhall [XFVX.] |
|||
|
28-12-2006, 17:32
|
|||
|
|||
|
Men er kvantitet = kvalitet?
Hilsen Canthan Grandmaster Cartographer |
|||
|
28-12-2006, 21:11
|
|||
|
|||
|
Gjestespil er lov det, men bare på den vanlige ladderen. Så spiller du ikke veldig seriøst kan du drite i 30 dagers regelen og bare farme ladderen. Den beste grunnen for å PUGe er jo champ points og ha det gøy.
Det man ikke gjøre er å spille seriøst og skifte guilds. Å sette ned perioden for guild skifting til 7-10 dager hadde gjort det mye bedre. |
|||
|
28-12-2006, 21:13
(This post was last modified: 28-12-2006 21:16 by Crea.)
|
|||
|
|||
|
først, er bare i championshipet at man ikke kan bruke guests, så til vanlig gvg på ladder (som de fleste her har drevet med før) kan man fortsatt bruke guests, og tbh, er ingen norsk guild nå som har noen sjanse til å vinne disse daglige turneringene, så for helt vanlige gvg'er (som er hvorfor de fleste her spiller gvg) gjør ikke forskjellen om hvor mye rating man får per kamp eller om ratingen aldri igjen blir resetta.
edit: jonsj var før meg-.- men er uenig i at champ point farming er hvorfor man spiller GvG til vanlig, grunnen til at man spiller GvG er fordi det er gøy, og det kan man fortsette med spør også maja, hvorfor skal HvH bli nerfa, og hvordan? "daniel rumpeslikker has been declared a leecher" |
|||
|
29-12-2006, 14:06
|
|||
|
|||
|
Så Crea du må da legge ned GWN?? eller funker Guwsting på deres plan greit nok?
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

![[Image: sitatfradanielvf7.png]](http://img250.imageshack.us/img250/1834/sitatfradanielvf7.png)