|
Takk til Amaranth for en god jobb
|
|
27-12-2006, 13:27
(This post was last modified: 27-12-2006 16:45 by Eirik.)
|
|||
|
|||
|
Takk til Amaranth for en god jobb
jeg har vært lenge borte fra GW og GWNorge nå, men så ble jeg litt hekta igjen, men når jeg kommer inn på siden, ser jeg at Amaranth har trukket seg tilbake fra GW og at GWNorge er lagt ned pluss at det har skjedd noe veldig ubehagelig i Amaranths liv...
jeg vil derfor takke Amaranth for en veldig bra nettside for norske GW fans, skulle han en gang komme innom denne nye siden. jeg håper han klarer å komme seg videre i livet... jeg synes at Amaranth burde føle at han får støtte fra de som var medlemmer på siden hans, derfor kan de som vil skrive litt til Amaranth på denne tråden. EDIT: Forandret emnetittel og kategori på tråden - Eirik |
|||
|
27-12-2006, 14:15
|
|||
|
|||
|
RE: Amaranth
Amaranth var faktisk snill, og tok meg og mine håpløse klager (på blant andre Eirik) imot med åpne hender. Han var også flink i norsk, noe som er et stort pluss.
Hilsen r11+ |
|||
|
27-12-2006, 15:01
|
|||
|
|||
|
RE: Amaranth
Sendte han mail for noen dager siden jeg. ^^
Hilsen Friend of the Kurzicks. |
|||
|
27-12-2006, 17:04
|
|||
|
|||
|
RE: Takk til Amaranth for en god jobb
Jeg var vel ikke spesielt aktiv på GWNorge forumene, men det var et fint sted å lete etter svar hvis man lurte på noe... Dessuten hadde man den pheeeete arkaden :P
|
|||
|
27-12-2006, 17:18
|
|||
|
|||
|
Arkaden var eneste minus i gamle GW, absolutt unødvendig opplegg.
Amaranth "the man" ^^ Level 20 w/mo |
|||
|
27-12-2006, 17:29
|
|||
|
|||
|
"Aboslutt unødvendig" - Hele GW Norge er vel strengt tatt unødvendig da?? Siden hvis man spiller bør man kunne engelsk nok til å kunne bruke de allerede eksisterende sidene... Om noe så er unødvendig kan det da vel være morsomt å ha det, vært underholdning i skoletimer mang en gang den akraden!
Aw ma gad. |
|||
|
27-12-2006, 17:48
|
|||
|
|||
|
Du skjønt vist ikke, Arkade på GW side? Kan gi deg gode linker som kan være nyttig for deg i skoletimen:
http://www.123spill.no Om jeg ikke tar feil så har dem fått nye spill også. Level 20 w/mo |
|||
|
27-12-2006, 22:49
(This post was last modified: 27-12-2006 22:51 by ultima thule.)
|
|||
|
|||
|
Litt OT
Dette er vel egentlig en post som er ment for å takke Amaranth for innsatsen og selvoppofrelsen han gjorde for det norske GWN miljøet. Håper RL blir lettere enn THK, Amaranth. Ultima Tanken om helvete må være oppstått i kalde kirker. Hans-Horst Skupy |
|||
|
28-12-2006, 22:24
|
|||
|
|||
|
Respect
[img]xxx[/img] |
|||
|
29-12-2006, 16:05
|
|||
|
|||
|
Lykke til med å få tilbake din sweete mary jane, Amaranth!
![]() Endgame World of Warcraft raiding |
|||
|
29-12-2006, 23:11
|
|||
|
|||
|
Vil bare si takk til ham for at han svarte på de mange dumme PM'ene jeg sendte ham, alle de dårlige innleggene jeg skrev(fikk bannlysning for det, men det hjalp).
Igjen tusen takk for et veldig bra forum Amaranth. VB Mo/Me & W/Mo <3 |
|||
|
29-12-2006, 23:13
|
|||
|
|||
Volleyball Wrote:Vil bare si takk til ham for at han svarte på de mange dumme PM'ene jeg sendte ham, alle de dårlige innleggene jeg skrev(fikk bannlysning for det, men det hjalp). Den er god Volleyball monk, du skal være like velkommen her. Level 20 w/mo |
|||
|
30-12-2006, 21:07
|
|||
|
|||
|
Jeg sendte en PM til Amaranth for noen dager siden, hvor jeg sa til ham hvor mye GWNorge.net betydde for meg, osv...
En stund etterpå fikk jeg tilbake-mail, hvor han sa han håpte det kom et nytt forum som den samme "gjengen" ville samle seg. Da skrev jeg tilbake til ham om dette forumet, og om denne tråden, og håpte at han kunne ta en tur innom innimellom, eller iverrtfall se på denne tråden en gang. Håper du kommer innom en gang Amaranth! Mo/Me & W/Mo <3 |
|||
|
31-12-2006, 15:03
|
|||
|
|||
|
Han har vært på forumet, tydeligvis.
Tragisk det som skjedde med ham, og jeg håper virkelig dama kommer tilbake nå som han skjerper seg. Litt spilling er bra, mye spilling suger ræva, all right. |
|||
|
31-12-2006, 15:06
|
|||
|
|||
|
Hehe, som han sa til meg;"Når du er så ung som deg, er det lov å være dum til du er 25." Det tror jeg han har rett i, kansje du burde slutte å være dum litt før det, men,men:P
Mo/Me & W/Mo <3 |
|||
|
01-01-2007, 19:57
|
|||
|
|||
|
Selv om jeg ikke har den mest imponerende postcounten har jeg vært registrert på GWN siden april 2005, like etter release av prophecies. Jeg har vært med siden forumet kjørte med nosebleed-skin (the good old days:D), og kan si at jeg er godt kjent med de fleste av de aktive brukerne her. Alltid var det Amaranth som drev showet, og på en særdeles flott måte. Det att én person kunne drive en fanside som etter hvert fikk over 2000+ registrerte medlemmer er en fantastisk bragd.
Jeg har den aller største respekt for en slik person. Hill amaranth! Kjent som Cyrus fra gamle guildwarsnorge.net Kjent som Bold Bloodmoon In-game. Yey! gwn.net-style avatar! |
|||
|
02-01-2007, 22:53
|
|||
|
|||
|
Amaranth gjorde en fantastisk jobb med GWN, er ikke mange andre forum jeg har sett som var så ryddige og oversiktlig.
GWN har betydd mye for mange norske GW spillere, og fikk min første guild på det forumet :) Sendte en mail til Amaranth med en gang jeg så at siden ikke ville komme opp igjen om hvor mye jeg har satt pris på den innsatsen han har lagt ned i siden. Om du leser dette Amaranth, igjen takk :) Beklager eventuele skrivefeil, sånt skjer når man ikke har fulgt godt nok med på skolen.. |
|||
|
03-01-2007, 22:23
|
|||
|
|||
|
Han var alltid hjelpsom, synd det skulle gå slik med en som behandlet selv n00ber som meg med respekt. Takk for alt Amaranth lykke til videre i RL
Mankind has always feared what it does´nt understand, consider it, you know its true... |
|||
|
30-01-2007, 23:46
|
|||
|
|||
|
Hva er mailen hans igjen? Kunne tenkt meg å sende ham en. Og for all del, VGG
- Mvh the Claw LFG |
|||
|
31-01-2007, 00:08
|
|||
|
|||
|
PS!
Han er registert her, send PM Level 20 w/mo |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

![[Image: sitatfradanielvf7.png]](http://img250.imageshack.us/img250/1834/sitatfradanielvf7.png)