|
2 erfarne spillere søker PvP guild.
|
|
12-05-2010, 19:25
|
|||
|
|||
|
2 erfarne spillere søker PvP guild.
Hei!
Jeg og en kamerat satt oss ned med Guild Wars igjen her om dagen som ble jumpstarta av GW2 hype, men også for å spille ett av verdens beste kompetive spill. Vi lagde kjapt vår egen guild og prøvde å få med X antall venner på dette i håp om å etterhvert spille GvG. De fleste har nå falt av lasset, og tilbake sitter bare meg og han derfor søker vi en litt seriøs GvG guild som kan ta oss inn og lære oss opp litt siden det har vært en stund siden vi har spilt GW begge to. Litt om oss: Vi er to aktive og erfarne spillere (misforstå rett: andre spill, ikke ekstremt erfaren i GW) som har spilt mange kompetitive spill opp igjennom årene. Personlig har jeg spillt GW litt fra release og beta, men falt av da World of Warcraft kom. Vi har begge spilt WoW sammen hvor vi nesten utelukkende har spillt PvP. Var for eksempel veldig aktiv i arena og tok gladiator title og holdt rank 1 i Misery en liten stund. Hva vi søker: Vi søker en Guild som har fokus på PvP og har litt ambisjoner. Vi søker også en guild som er litt tolmodige til å gi oss litt opplæring siden det som sagt er en stund siden vi har spillt GW. Det er viktig for oss å være i en guild som er voksen ettersom vi er henholdsvis 21 og 25 år gamle, dvs at vi ikke er interessert i guilder som rager ukontrollerbart etter hvert game hvis noe går galt. Det kan selvfølgelig tippe litt over for alle nå og da, men jeg trur dere skjønner hva jeg mener :-) Hvis dette høres ut som noe dere er interessert i, kan dere kontakte meg ingame på Khare Bear eller kameraten min på Ninith Pollison. Mvh, Khare |
|||
|
14-05-2010, 16:33
|
|||
|
|||
|
RE: 2 erfarne spillere søker PvP guild.
Det norske PvP-miljøet har vært ganske dødt en stund nå, så det er kanskje ikke så mye håp i å finne noen her. Hvis du ikke har noe i mot å spille med folk som ikke snakker norsk, er vel http://www.teamquitter.com det rette stedet å lete. Eventuelt har en KiSu, som er en gruppe mentor-guilds, men det er hovedsakelig amerikanere.
l e |
|||
|
20-05-2010, 14:53
|
|||
|
|||
|
RE: 2 erfarne spillere søker PvP guild.
Synd Nordic Darkness ikke lever lengre. Hadde vært perfekt for deg.
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)