|
Random stats
|
|
22-01-2008, 19:45
|
|||
|
|||
|
Random stats
Tenkte å dele noe som for noen sikkert er morsom informasjon om brukerne av GWN. Som hvor mange hits vi har, hvilke nettlesere som er mest brukt og så videre.
Hilsen Canthan Grandmaster Cartographer |
|||
|
22-01-2008, 19:46
(This post was last modified: 22-01-2008 20:22 by Eirik.)
|
|||
|
|||
RE: Random stats
monthly_usage.png (Size: 2.2 KB / Downloads: 12)
hourly_usage_200801.png (Size: 1.81 KB / Downloads: 7)
Code: # Hits % Visits % Operating SystemSom dere ser er det windows NT som leder (Windows NT er følgende OSer: Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Server 2008 (beta), and Windows Home Server). Morsomt er det å se at noen faktisk kjører windows 95 fortsatt. og at det tilogmed er en eller annen raring som fortsatt kjører OS/2. (OS/2 var et OS utviklet av IBM). Ellers er jeg ganske skremt over å se at jeg ligger på andreplass i prosent, etter googlebot. Eller er det noen andre som bruker en intelmac og surfer på GWN? Si at det er noen andre enn meg! Linux er også representert, tipper det er Oln. Så til det som virkelig er morsomt; nettlesere! Code: # Visits % BrowserSå en liten digresjon, hvilke sider er det vi stirrer mest på? Hvor mange timer får hver addresse? Vi presenterer topp fem: Code: # Duration % Average URLVi ser med andre ord hele 41 dager på forksjellige tråder i januar. Eller brukte 9 dager på å skrive innlegg. Og folk søker tydeligvis rimelig mye, når søk ligger på fjerdeplass. Til gjengjeld bruker vi bare tre timer på galleriet hver måned, og litt under to timer på portalen. Og den brukte jeg så mange timer på å ordne? Jeg er lei meg : ( Tilslutt, bilde over hvordan besøkene har vært fra vi startet siden til nå: Hilsen Canthan Grandmaster Cartographer |
|||
|
24-01-2008, 20:42
|
|||
|
|||
|
RE: Random stats
Oi san hven logger seg på fra sin Wii?
Jeg vet jeg har gjort det en gang Wolfie boy |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)