|
V Vicious Vikings V startet på nytt!!!
|
|
03-11-2007, 22:04
(This post was last modified: 03-11-2007 23:41 by Baker2.)
|
|||
|
|||
|
V Vicious Vikings V startet på nytt!!!
Hey. nå er V Vicious Vikings V startet på nytt med ny ledelse, og jeg og de få som er igjen prøver og reise guilden opp igjen.
Vi har gått i en ekstrem felle med guilden vår, og det har hatt mange negative konsekvenser for miljø og planene vi hadde for guilden. Dette er en Luxon pve guild, men vi setter krav til pvp også. alliance battles og gvg er noen av de få kravene vi setter til medlemmene våre. så herved søker vi flere spillere som er aktive og som spiller regelmessig, og har tid til å delta. vi har satt noen krav til medlemmene våre, og dette er et ultimatum. *Være pålogget minst 3 dager i uke. (untak er hvist dere er på ferie, eller er bortreist) *helst bruke VT. *være hyggelige mot hverandre, med andre ord ikke snakke dritt til hverandre, eller mobbe!!! (dette fører til kicking fra guilden) dette er de få kravene vi har, og de har vi satt opp fordi vi ikke ønsker og gå på den samme feilen igjen! men mere om guilden så er dette et sted der vi nyter hverandres tilstedeværelse, og hjelpe andre er selvføleglig noe vi synes er noe vi må gjøre her i guilden. hvis du er interesert i å joine guilden vår så whisp: Bakers Deathbringer, Dr Selik, Spatzky W, shiringan man, eller sindre the ranger. håper på og få høre fra dere. |
|||
|
04-11-2007, 00:49
|
|||
|
|||
|
RE: V Vicious Vikings V startet på nytt!!!
YES! nice. Har savnet gutta, send meg en invite da. Diana Glintsbane
Btw, legger med meg bilde av meg selv, for det passet så godt med guildet. Det er fra rekonstruksjonen av slaget ved stiklestad i sommer:
|
|||
|
04-11-2007, 00:56
(This post was last modified: 04-11-2007 01:03 by opno.)
|
|||
|
|||
|
Jeg er og interessert i å joine, mest pga. navnet, digger vikinger.
IGN: Eirik Monk BTW her er et bilde av meg selv:
|
|||
|
04-11-2007, 01:59
|
|||
|
|||
|
Har kun et ord til deg Baker.
Takk Ich bin der Junge knåbe, und du bist deine Arbeiter |
|||
|
05-11-2007, 10:46
(This post was last modified: 05-11-2007 10:47 by Mikael.)
|
|||
|
|||
|
Har kun et ord til deg Mithos.
rtfm. Dere får ha lykke til med rekrutteringen, send gjerne PM hvis dere trenger guests til GvG. Har du spørsmål angående GW? Send melding med kodeord; WOOT til 97981708. |
|||
|
10-11-2007, 16:11
(This post was last modified: 10-11-2007 18:33 by Baker2.)
|
|||
|
|||
|
srry at jeg ikke har svart på en god stund.
srry men vicious vikings er nedlagt hadde ikke noen sjangse til å holde det oppe.-__- er veldig lei for det vikinger, men vi har alle fra vicious vikings slott oss sammen med en ny guild som heter: The Berserkers Of Doom. samme konsept som i dan gamle guilden. håper dere fortsatt er interesert. er veldig lei of at det har tatt meg så lang tid og svare på deres interesser. med venlig hilsen: Bakers Deathbringer, fylle onkel, roy toy cowboy, shabbalaba dingdong. whisp disse navnene ingame hvis dere er fortsatt intereserte.håper på å høre fra dere ^__^ BTW: Dritkule bilder av dere vikinger. hadde passet bra in i guilden ^__^ |
|||
|
11-11-2007, 18:44
|
|||
|
|||
|
lool
|
|||
|
11-11-2007, 19:46
|
|||
|
|||
|
Haha syykt morsome navn.
|
|||
|
12-11-2007, 00:24
|
|||
|
|||
|
Syns det virker som dere bytter/stifter guild i ett kjør, jeg. Er det så vanskelig å finne en guild som duger?
|
|||
|
12-11-2007, 00:33
|
|||
|
|||
|
det er vanskelig å få til et bra guild når man inviter rubbel og bit
|
|||
|
12-11-2007, 08:44
|
|||
|
|||
|
Da er vel kanskje trikset å IKKE invitere alt mellom himmel og jord? :)
Evt innføre en 1-2 ukers prøveperiode der man forbeholder seg retten til å kicke 'rubbel' .. |
|||
|
12-11-2007, 13:55
|
|||
|
|||
|
så må man ha en god kjerne. Har vel litt med hva slags folk guildet er ute etter. Skal du satse på nye spillere er det vanskelig å holde på de som har spillt en stund eller få folk som har spillt en stund. Satser du på erfarene spillere kan du ikke invitere nye, for de vet for lite :)
|
|||
|
17-11-2007, 23:24
(This post was last modified: 17-11-2007 23:25 by Baker2.)
|
|||
|
|||
|
hey hey hey!!! altså jeg liker å skrive med dere, men ikke vær så negative plz.
have some faith. istedenfor å være så negative så vær litt positive. ønsk meg og de andre lykke til istedenfor, mye mer koselig^__^ håper dere har en fin dag hilsen bakeren. fylla preger skriften min ikveld. |
|||
|
18-11-2007, 14:15
|
|||
|
|||
|
var nok mer en bare skriften din som ble preget av fylla i går
men til sak The Berserkers Of Doom har fått en del medlemer og vi er nogenlunde aktive så jeg kan ikke se hvorfor alle skal være så negative uten å ha sett hvordan guilden er invendig med egne øyne først ING: Dr Selik |
|||
|
18-11-2007, 18:54
|
|||
|
|||
|
Dere er overfølsome jenter. Griner dere ofte?
Igjen er alt negativt. Ta dere sammen folkens. les og lær.. Baker2. Sitte på en lør kveld kl 22.24 full og skrive post her er skikkelig.. ja
|
|||
|
16-04-2010, 18:10
|
|||
|
|||
|
leter dere fortsatt etter medlemmer ?? :D
|
|||
|
18-04-2010, 14:51
(This post was last modified: 18-04-2010 14:59 by Infrakx.)
|
|||
|
|||
|
18-11-2007, 17:54
Stund siden denne tråden ble laget/brukt
|
|||
|
04-05-2010, 20:49
|
|||
|
|||
|
Threadnecrofilia av epice dimensjoner.
Har du spørsmål angående GW? Send melding med kodeord; WOOT til 97981708. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)