| Poll: Hvilke dagger passer best for deg (uke 6) (flervalg) This poll is closed. |
|||
| Mandag | ![]() ![]() |
3 | 10.34% |
| Tirsdag | ![]() ![]() |
4 | 13.79% |
| Onsdag | ![]() ![]() |
3 | 10.34% |
| Torsdag | ![]() ![]() |
3 | 10.34% |
| Fredag | ![]() ![]() |
6 | 20.69% |
| Lørdag | ![]() ![]() |
4 | 13.79% |
| Søndag | ![]() ![]() |
6 | 20.69% |
| Total | 29 votes | 100% | |
| * You voted for this item. | [Show Results] |
|
Vil du spille mer GvG? Har du ikke tid til å spille aktivt? Løsningen er her
|
|
15-09-2007, 16:58
|
|||
|
|||
|
RE: Vil du spille mer GvG? Har du ikke tid til å spille aktivt? Løsningen er her
Jeg kan bli med hvis jeg ikke spiller HA, eller ligger an til 10 cons i RA.
Hilsen r11+ |
|||
|
15-09-2007, 18:31
|
|||
|
|||
|
RE: Vil du spille mer GvG? Har du ikke tid til å spille aktivt? Løsningen er her
Jeg tenkte å prøve og sette i gang rundt 8 en gang. Men så langt er det vi bare 5-6 stykker, og endel er visst ganske usikre.
GvG pisser lengre enn HA. |
|||
|
15-09-2007, 18:50
|
|||
|
|||
|
Jeg er med litt etter åtte først though :)
Hilsen Canthan Grandmaster Cartographer |
|||
|
15-09-2007, 19:19
|
|||
|
|||
|
tipper ca 21.00 for min del..
ign: Gabrielle Calgar |
|||
|
16-09-2007, 03:06
|
|||
|
|||
|
Vi endte faktisk opp med +5 rating totalt i løpet av kvelden (zomg!). Var ganske moro, kanskje vi skal prøve igjen i morgen kveld? Kanskje et par folk som er opptatt med sine egne guilder da, men til gjengjeld er det kanskje et par folk som var ute i dag som kan spille da?
|||
|
16-09-2007, 03:49
|
|||
|
|||
|
serr jeg er serr snakes keen på en match på søndag om jeg ikke har alt for mye hang over etter litt for mange tequila shots :p Er dette fortsatt aktuelt? Orker ikke lese hele tråden. Har jo bare factions og profecies, men er vel fortsatt relativt verdifull som monk. (Ja jeg kan snakke, og ja keg kan kite) Send en melding på mail eller på melding her på forumet om dere er k33ne! En veteran som meg er kanskje litt ræv i nye utrykk og denne nymotens slangen, men det grunnleggende kan jeg da fremdeles. Send meg en melding om noen vil ha meg med på laget!
Air Supply |
|||
|
16-09-2007, 10:45
|
|||
|
|||
|
Uten Nightfall har du ikke den eneste condi removal skillen som duger på monk bars (dismiss condition) og eliten som man alltid har på en av monkene (LoD). =|
|||
|
16-09-2007, 14:33
|
|||
|
|||
|
Hvor gammel er du Vidar?
|
|||
|
16-09-2007, 14:46
|
|||
|
|||
|
13 =D
Give the man a fire and he is warm for a day. Set the man on fire and he is warm for a lifetime! |
|||
|
16-09-2007, 15:52
|
|||
|
|||
|
er 88-modell. kvissleik?
Air Supply |
|||
|
16-09-2007, 16:11
|
|||
|
|||
|
er seriøst klar for en økt i kveld! Screw gg!
Divine Light P - signing in! |
|||
|
16-09-2007, 16:29
|
|||
|
|||
|
Blir med eg og
Glem ikke slagene du fikk av din mor da du ingenting galt hadde gjort |
|||
|
16-09-2007, 17:33
|
|||
|
|||
vidarh Wrote:er 88-modell. kvissleik? Siden du hele tiden referer til "når du var ung/yngre" osv. |
|||
|
02-10-2007, 18:08
|
|||
|
|||
|
Hvis det fortsatt er plass er jeg gjerne med . Digger gvg.
|
|||
|
02-10-2007, 18:19
|
|||
|
|||
|
Jeg også!
Jeg leste ikke retningslinjene. - Jeg driter i retningslinjene! |
|||
|
02-10-2007, 19:05
|
|||
|
|||
|
Oppgi IGN da, så det er mulig å ta kontakt i tilfelle.
|
|||
|
02-10-2007, 19:12
|
|||
|
|||
|
IGN: Number One Norway, Makr Karyon, Guild of Harmony
Jeg leste ikke retningslinjene. - Jeg driter i retningslinjene! |
|||
|
05-10-2007, 20:23
|
|||
|
|||
|
IGN : Wade Mc Nutt , Lacertosus Sus , Kitty Has Changed
|
|||
|
07-10-2007, 20:31
|
|||
|
|||
|
Har ikke mulighet til å spille før etter 9 på tirsdag, onsdag og torsdag, men det høres jo ut som en god greie dette her, så om derre skulle mangle monk eller ele (kan spille andre ting også men er best til monk og ele) så kan jeg bli med om jeg ikke driver med noe "viktig"
IGN: dr selik ING: Dr Selik |
|||
|
30-11-2007, 13:47
|
|||
|
|||
|
NY PICKUP GVG I DAG, FREDAG :-)
Meld dere på her, vi prioriterer folk som er barske og gode, så jeg er førstemann som blir benka med andre ord. Håper det kommer nok folk :-) Hilsen Canthan Grandmaster Cartographer |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)