Guild Wars Norge

Full Version: GW2 til ps3?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Alltid... PS3 er både tung og hard, tåler en støyt og allsidig. Perfekt til å kaste på scrubs!
Oxy Wrote:Alltid... PS3 er både tung og hard, tåler en støyt og allsidig. Perfekt til å kaste på scrubs!

Ja, "go-go Gw til konsoll"

-.-"
Dette er bare lattelig! *nods*
du får ikke plass til så mange knaper!!
gw robo Wrote:du får ikke plass til så mange knaper!!

Muligheter for å bruke tastatur til PS3, om du ikke visste det.

^_^
Det har mikael allerede skrevet lengre frem i posten, så om han har lest lengre frem vet han det :P
Stifi Wrote:
gw robo Wrote:du får ikke plass til så mange knaper!!

Muligheter for å bruke tastatur til PS3, om du ikke visste det.

^_^

Sikkert logitech mus også?

Like greit å spille på PC (noe 90% av alle har) som spiller i det hele tatt.
Du kan koble et hvilket som helst tastatur med USB til en PS3, det samme gjelder mus. Det finnes jo også spesiallagde tastaturer til PS3 hvis det ønskes.
Et av Logitechs keyboard som er spesiallaget for PS3:
http://prisguide.gamer.no/product.php?pr...iew=images

Tja, hvorfor skulle ikke GW2 funke på PS3 når man har mulighet til å bruke mus og tastatur? Jeg vil nok ikke kjøpe det til PS3, men det kan hende de får flere interessert ved å utgi spillet til PS3 i tillegg til PC.
26-10-2007

JESP
det skrives GJESP.

Vel det blir enda en ting å snakke om "in game"
Yes !
Sieg Heil! i'm back!

dere morrapulere som enda spiller GW bør se å få rævva deres ned til EB og kjøpe age of conan!

desuten er det en ting jeg har lyst til å si.
jeg har lagt in et parr tråder her å der igjennom min tid som Gw spiller, men vil rette på alt det med å si. jeg liker ingen av dere, jeg skylder ingen en unskyldning, og mikael... du er den største dusten jeg har sett på lenge, leker deilig/knowall.

eller hadde gøyt de få gangene jeghar vært her... NOT

sieg heil! siegheil! sieg heil!
baker2 WTF?! feil topic XD. vi har en egen AoC topic om det var det du helst vile snakke om. men denne lille talen du hadde, passer vel bedre til OT
GW til PS3..? Dårlig ide..
Pages: 1 2
Reference URL's