Guild Wars Norge

Full Version: ikke spillt på lenge....
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

grusom

Hei

Har ikke spillt GW på 1 år nå og lurer på hvilke tillegspakker en burde kjøpe for å ha det morro med GW igjen. Jeg likte veldig godt hele rollespill historie delen i orginale GW.

Er det fremdeles mye liv i GW eller blitt litt dødere?

Er også ute etter en hyggelig guild som er hjelpsom når det trengs...
Nå skal du høre. Er ikke å komme vekk fra at GW:Pro er det artigste av alle tre. Når vi ser på GW:Fac så er det teamplay og pvp som ligger mye til grunne. Det kan være veldig vanskelig til tider å gjøre ting med hench, men visst du liker utfordringer.Det nye i PvP var alliance battle. GW:NF Dette er vel mye av den strake motsetningen i forhold til GW:Fac. Ved bruk av Heroer kan du komme gjennom spillet aleine. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til 31.Aug. Da blir GW:Eye of the north gitt ut. Ekstra dungeons, skills og Armor.

Vet ikke om de er hyggelig, men Union of North [Nord] søker stadig etter folk. Tror det er en dansk laban som heter Mekhet Ossa pm han ingame.
For å være ærlig hadde jeg mye gøy med begge campaignene, like etter at de kom ut. Så samme hvilket du kjøper, kommer du nok til å ha det gøy en stund, selv ville jeg valgt Nightfall av de to.

Spillet er rimelig dødt i mine øyne for øyeblikket, ihvertfall PvP-delen som jeg brydde meg mest om.
Kan ikke snakke for pvp delen av GW, men PvE er vertfall ikke dødt! :P
Vet ikke sist jeg spilte GW og har derfor ikke CD-en mine lenger, noen som vet om disse kan lastes ned fra en offisiel side eller noe?

Mulig jeg kjøper meg alle 3ekspansion packene og tar en uke eller 2 pause fra WoW. Savner GW litt egentlig, selv om mesteparten av folkene jeg spilte sammen har sluttet eller ikke husker meg :P

Er det noen store norske guilder som har mange aktive i PvE nå?
PvP bryr jeg meg lite om og siden mesteparten kan gjøres solo PvE også er det egentlig mest i chaten det er fint og ha folk :P
Guildwars.com
Hmm, finner ikke noe sted og laste ned derfra. Noen som kan fortelle meg hvor på siden det er, eventuelt gitt en link?
mener du client da ell?
Goooser Wrote:Hmm, finner ikke noe sted og laste ned derfra. Noen som kan fortelle meg hvor på siden det er, eventuelt gitt en link?

Her gutt

Evnt, koster typ 220 med frakt.- for Guild Wars 06 Prophecies på cdon.

**søke tips: Guild Wars client**
Håper du husker brukermail og passord, ellers er du like langt.
Da må du ha nytt
Ja jeg mener client.
Takk Stifi

Er 90% sikker på brukernavnet og om jeg ikke husker det tror jeg at det står skrevet et eller annet sted i en mail jeg har.
Reference URL's