Hei
Har ikke spillt GW på 1 år nå og lurer på hvilke tillegspakker en burde kjøpe for å ha det morro med GW igjen. Jeg likte veldig godt hele rollespill historie delen i orginale GW.
Er det fremdeles mye liv i GW eller blitt litt dødere?
Er også ute etter en hyggelig guild som er hjelpsom når det trengs...
Nå skal du høre. Er ikke å komme vekk fra at GW:Pro er det artigste av alle tre. Når vi ser på GW:Fac så er det teamplay og pvp som ligger mye til grunne. Det kan være veldig vanskelig til tider å gjøre ting med hench, men visst du liker utfordringer.Det nye i PvP var alliance battle. GW:NF Dette er vel mye av den strake motsetningen i forhold til GW:Fac. Ved bruk av Heroer kan du komme gjennom spillet aleine. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til 31.Aug. Da blir GW:Eye of the north gitt ut. Ekstra dungeons, skills og Armor.
Vet ikke om de er hyggelig, men Union of North [Nord] søker stadig etter folk. Tror det er en dansk laban som heter Mekhet Ossa pm han ingame.
For å være ærlig hadde jeg mye gøy med begge campaignene, like etter at de kom ut. Så samme hvilket du kjøper, kommer du nok til å ha det gøy en stund, selv ville jeg valgt Nightfall av de to.
Spillet er rimelig dødt i mine øyne for øyeblikket, ihvertfall PvP-delen som jeg brydde meg mest om.
Kan ikke snakke for pvp delen av GW, men PvE er vertfall ikke dødt! :P
Vet ikke sist jeg spilte GW og har derfor ikke CD-en mine lenger, noen som vet om disse kan lastes ned fra en offisiel side eller noe?
Mulig jeg kjøper meg alle 3ekspansion packene og tar en uke eller 2 pause fra WoW. Savner GW litt egentlig, selv om mesteparten av folkene jeg spilte sammen har sluttet eller ikke husker meg :P
Er det noen store norske guilder som har mange aktive i PvE nå?
PvP bryr jeg meg lite om og siden mesteparten kan gjøres solo PvE også er det egentlig mest i chaten det er fint og ha folk :P
Hmm, finner ikke noe sted og laste ned derfra. Noen som kan fortelle meg hvor på siden det er, eventuelt gitt en link?
Goooser Wrote:Hmm, finner ikke noe sted og laste ned derfra. Noen som kan fortelle meg hvor på siden det er, eventuelt gitt en link?
Her gutt
Evnt, koster typ 220 med frakt.- for Guild Wars 06 Prophecies på cdon.
**søke tips: Guild Wars client**
Håper du husker brukermail og passord, ellers er du like langt.
Da må du ha nytt
Ja jeg mener client.
Takk Stifi
Er 90% sikker på brukernavnet og om jeg ikke husker det tror jeg at det står skrevet et eller annet sted i en mail jeg har.