Guild Wars Norge

Full Version: kor e alle helta hen(tU brotha's)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Trylle uten hender: kan være dine -repp er lattis, men ikke å komme vekk fra at dine +repp er helt innigranskauen teit. Det har ikke noe med det du presenterer på forumet.
mine -rep er bare fordi jeg får -rep.får jeg ikke -rep gir jeg heller ikke-rep.så enkelt er det.
opno Wrote:
trylle uten hender Wrote:faen disse threadsa bynner å bli latterlige..egen tråder for tU..omg..en person skriver i tu tråden og en syker fordi en skriver her...lol.forresten en admin skal ikke slette posts av andre brukere..det er bare teit,du som er admin skal ikke gjøre sant...har også lagt merke til at jeg har bare fått -rep av Tu folka..hehe.+ at de -rep'a er bare lattis.

Det din kjære divine har skrevet i denne posten er jo helt på tryne, og langt utenom topic.

Btw, ikke dom deg ut nå trylle :P

Det ble bevist at innleggene var midt i blinken av topic, men Eirik har slettet disse innleggene av irritasjon på å møte veggen intellektuelt.
The Real Divine *kremt* Wrote:
opno Wrote:
trylle uten hender Wrote:faen disse threadsa bynner å bli latterlige..egen tråder for tU..omg..en person skriver i tu tråden og en syker fordi en skriver her...lol.forresten en admin skal ikke slette posts av andre brukere..det er bare teit,du som er admin skal ikke gjøre sant...har også lagt merke til at jeg har bare fått -rep av Tu folka..hehe.+ at de -rep'a er bare lattis.

Det din kjære divine har skrevet i denne posten er jo helt på tryne, og langt utenom topic.

Det ble bevist at innleggene var midt i blinken av topic, men Eirik har slettet disse innleggene av irritasjon på å møte veggen intellektuelt.

Topic: kor e alle helta hen(tU brotha's)

Hva har du skrevet som har noe med det topic å gjøre?
Liker ikke å gjenta meg selv, men faen heller, Eiriknabben var jo ute med pwnagelabbene sine og gikk rampage.

Jeg skrev at jeg var helt rank 5, og siden jeg var norsk så følte jeg meg som en "bror i ånden" av tU, og dermed kunne jeg skrive i tråden... de andre var uenige, men som du sikkert vet er flertallet ofte kjent for å ta feil. Du, Opno, skrev også at Divine var i "randomguild" ... Og siden jeg hadde brukernavnet Divine på gamle GWN og folk flest kjenner meg som Divine valgte jeg å påpeke at jeg da var i [CRAP].. Dette var i grunn bare ment som et morsomt innlegg, har ikke noe imot folka, selv om det virker som andre her er litt hostile vs. me..
The Real Divine *kremt* Wrote:
opno Wrote:

Omg pwned eirik!!11oneone
The Real Divine *kremt* Wrote:Liker ikke å gjenta meg selv, men faen heller, Eiriknabben var jo ute med pwnagelabbene sine og gikk rampage.

Jeg skrev at jeg var helt rank 5, og siden jeg var norsk så følte jeg meg som en "bror i ånden" av tU, og dermed kunne jeg skrive i tråden... de andre var uenige, men som du sikkert vet er flertallet ofte kjent for å ta feil. Du, Opno, skrev også at Divine var i "randomguild" ... Og siden jeg hadde brukernavnet Divine på gamle GWN og folk flest kjenner meg som Divine valgte jeg å påpeke at jeg da var i [CRAP].. Dette var i grunn bare ment som et morsomt innlegg, har ikke noe imot folka, selv om det virker som andre her er litt hostile vs. me..

Greit nok men du og må innrømme at det var utenom topic.

Og t.o.m du skjønner jo at det er flere i verden enn deg med Divine som nick, og du skjønte at det ikke var deg jeg hintet til.
"mine -rep er bare fordi jeg får -rep.får jeg ikke -rep gir jeg heller ikke-rep.så enkelt er det."

Det du sier er at alle er slemme mot deg, så du er slem tillbake.. søtt
og usakelig
opno Wrote:Og t.o.m du skjønner jo at det er flere i verden enn deg med Divine som nick, og du skjønte at det ikke var deg jeg hintet til.
Nettopp dette var jo hovedironien i første innlegg, som dessverre er slettet.
men jeg lagde posten for å vite hvor mine gamle guildies holdt til, jeg driter vel i hvor de 1000 andre divinene i spillet holder til, så hold kjeft
Greit, da gjør vi det enkelt:

Nestemann som poster uten å ha vært medlem i tU får en ferie :)
Da er Sencured heldig ass. Var bare medlem i en time eller så, så likevel får han lov til å poste.
Pages: 1 2
Reference URL's