Test.. test... Fikk ikke til å poste et build fordi "innlegget ditt inneholder 35 bilder, max tillatte er 5."
~Får ikke til å skrive noe her heller. Hva faen? ikke engang {mending} alene funker...
~~[frenzy]
Fikk til å legge til ETT "bilde" nå. Ikke flere.
[rush]
ps: måtte tone ned fargen for at Bildet skulle være under Maximum krav til størrelse av et bilde
[
attachment=71]
Mending-bildet er på 0,98 kB, og bryter dermed grensen som er på mer enn hundre ganger så mye..?
Detta er bare Wierd med stor v.
Mr lool Wrote:[rush]
ps: måtte tone ned fargen for at Bildet skulle være under Maximum krav til størrelse av et bilde
Hørt om jpg? lol
Nå kræsjet forresten det sorte skinnet på forumet. Kanskje bare min maskin, men likevel verdt å nevne.
Wierd med stor v blir "Vierd", og det er virkelig en wierd måte å skrive wierd på.
Andromeda Wrote:Mr lool Wrote:[rush]
Hørt om jpg? lol
jo jeg har hørt om det men lagret det slik så jeg var sikker.
Sencured Wrote:Nå kræsjet forresten det sorte skinnet på forumet. Kanskje bare min maskin, men likevel verdt å nevne.
Wierd med stor v blir "Vierd", og det er virkelig en wierd måte å skrive wierd på.
ja det er nok bare hos deg d sorte skinnet har kræsja. ja skrev kanskje stor v litt feil men så er jeg ganske wierd selv da :p
jeg kan vel sikkert se på det, gi meg noen dager.
kos og klems og kyss og tafsing.
Tafsing? hva er d? husk å bruke "," :)
og husk bilbelte. (måtte bare si d, viktig vettu)
Mr lool Wrote:Tafsing? hva er d? husk å bruke "," :)
Hvor gammel er du?
Håper virkelig at du er under 12 siden du ikke vet hva tafsing er.
Phoenix Wrote:Mr lool Wrote:Tafsing? hva er d? husk å bruke "," :)
Hvor gammel er du?
Håper virkelig at du er under 12 siden du ikke vet hva tafsing er.
Mr lool:
Bursdag: October 2nd, 1991 (15 år gammel)
hva jeg er bare en utlending (som er litt dårlig i Norsk "4+")
Nå kom skinnet tilbake igjen.. Det var forresten bare i emner at det forsvant, ikke ute i forumene.
Får fremdeles ikke til å skrive "{mending}"...
Det er fordi at Mending-vitser er ut, så vi har nerfa det.
[flail] - Skjønner ikke hvorfor noen bilder funker, mens andre ikke gjør det..?
[mending]:)
[healing hands][riposte][gash][Eviscerate][Backbreaker]
Edit, du skriver
Code:
[mending] ikke sant?
Eirik du er admin, så fuck off d er en bug ferdig med det.... FIKS slik at alle kan sende MANGE flere bilder plz....
Får fremdeles ikke til å skrive det:
"Meldingen du tastet inn inneholdt 6 bilder, mens kun 5 bilder pr melding er tillatt. Vennligst begrens antallet bilder i meldingen din for å holde deg innenfor denne begrensningen."
Og da skriver jeg bare "{mending}", og ja, med [ ].
Jeg forandret max antall bilder per post til 40. Håper dere blir fornøyd med det.
Andromeda Wrote:Eirik du er admin, så fuck off d er en bug ferdig med det.... FIKS slik at alle kan sende MANGE flere bilder plz....
Aiai, noen som ber om ban spør du meg altså! :P