Guild Wars Norge

Full Version: Kommunikasjon in game
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lenge siden det var blitt laget en Undersøkelse så jeg vil lage en her nå. med kommunikasjon in game mener jeg ikke chat men å snakke sammen. har nå bare hørt om 3 programmer så hvis dere vet om flere venligst legg igjen en post.
Brevdue, rope, sende lapp, telegram, morse med lommelykt, sende SMS via chatten på NRK2. Alle disse er like mye brukt som tre av alternativene over, så jeg regner med at de er gjeldende.
.. TS .. VT .. mest TS ..og som Daniel siger: Morse, dog ikke med lommelykt, men med bål og tæppe ;) Indian-style..!
In game? morse in game lol og sms over NRK mens du spiller? ja.. kan se for meg å Sende sms på TV... "Ta monken FOR ****" og "Heal meg!" Rullende på TV skjermen. :)
haha..gg for ownage mr lool
<3X-fire<3
bruker TS, Vent, xfire, skype og msn:P spørs kem eg gamer med.
men ventrilo i hovedsak.
bruker hjemmetelefon, når jeg blir spiket microer jeg nummeret til Darrion og sier: Spike på 1
-- --- .-. ... . .... . .. . .-. .... .--- ---

... .--. .. -.- . .... --- -. .... .----
Sencured Wrote:-- --- .-. ... . .... . .. . .-. .... .--- ---

Hva mener du med "MORSEHEIERHJOSPIKEHONH1MMM" ??
Andromeda Wrote:
Sencured Wrote:-- --- .-. ... . .... . .. . .-. .... .--- ---

Hva mener du med "MORSEHEIERHJOSPIKEHONH1MMM" ??

kanskje han mener "MORSE_EIER_JO_SPIKE_ON_1MMM"
Pfft. Jeg misforsto bare en forklaring av morsekoder; the space between two words equals to four dots, men det er visstnok koden for H.

Quote:Hva mener du med "MORSEHEIERHJOSPIKEHONH1MMM" ??
Jo.. jeg tror.. du skjønner det som står der.

Ahfuck.

Jeg bruker både Ventrilo og Teamspeak, men personlig synes jeg Ventrilo er mye, mye bedre.
Y skrev du Ahfuck? Og hva er så mye bedre med ventrillo (har ikke prøvd d før)? :)
Bruker skype men ikke så mye in game siden jeg bare spiller alene (im alone and lonely) og synes Skype holder en god standar på stemmekvaliteten.
Reference URL's