Guild Wars Norge

Full Version: Velkommen til GWNorge.org!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Vi ønsker alle medlemmer velkommen til GWNorge.org!

Siden er nå oppe i tidlig status, og det jobbest hardt med å ordne funksjoner og få alt til å funke som det skal. Vi håper alle vil trives her, og alle er velkomne til å registrere seg.

Den største forskjellen fra GWNorge.org og GuildWarsNorge.net er nok Amaranth ikke er blant oss. Eirik og Oln er for øyeblikket administratorer, og vi kommer til å velge nye moderatorer etterhvert. Inntill videre sier vi bare ha ett hyggelig opphold!

NB: Intill videre gjelder kardemommeby regelen, om at alle skal være greie og snille.
For håpe alle finner veien hit, iallefall de som var mest aktive i gamle GWnorge.

Har _du_ funnet veien hit, send videre til dine nærmeste kompiser og be dem stikke innom.

GG
Det hadde vel kanskje vært like greit om et par folk ikke hadde funnet veien hit :((((
Haha, vel, hva må til for å få det registrert som en offisiell fanside?
Vancha Wrote:Haha, vel, hva må til for å få det registrert som en offisiell fanside?

Ikke noe, det er allerede gjort nå, open your eyes!
ja hei folkens. hygglig å se at dere har fått GWnorge (new edition) opp igjen har savnet forum.......Håper vi får et bra år med GWnorge
Flott tiltak. Følte meg veldig ensom og forlatt i en periode. Det samme gjaldt GoS og alliansen vår.
Er alt fra GWN tapt? Innlegg, guider, kart, bilder, etc? Det ville være synd om 1,5 år med oppsamlet erfaring er borte.
Jeg tror nok desverre alt er tapt ja =(

Jeg skal sende en epost til amaranth senere i dag og spørre om hva som står igjen av forumet hans, og se hvordan vi kan samarbeide.
For håpe Amaranth stikker innom noen ganger for å se hva han går glipp av ;P
takk for velkomsthilsen! flott at dere mekker offisielt forum.
Heizann gutter.
Lopern Wrote:For håpe Amaranth stikker innom noen ganger for å se hva han går glipp av ;P

Tror neppe han går klipp av noe som helst, tror han er takkenemlig at han kom seg ut av skapet.
Kult.
Hello alle sammen.

Edit: Ingen 10 tegn-greia her? :)
Nagina Tools Wrote:
Lopern Wrote:For håpe Amaranth stikker innom noen ganger for å se hva han går glipp av ;P

Tror neppe han går klipp av noe som helst, tror han er takkenemlig at han kom seg ut av skapet.

Vi får vell bare ønske amaranth et god adjø og ønske lykke på hans nye Power levling med jenter :p
Fint at det er et nytt forum oppe og går. ^^
ultima thule Wrote:Flott tiltak. Følte meg veldig ensom og forlatt i en periode. Det samme gjaldt GoS og alliansen vår.
Er alt fra GWN tapt? Innlegg, guider, kart, bilder, etc? Det ville være synd om 1,5 år med oppsamlet erfaring er borte.
Det første som slår meg etter å ha lest det du skrev, er "fikk vi egentlig noe som helst "faglig" fra gamle GWN, som ville vært verdt å ta med seg videre?".
Vel, vi mistet ganske mange varierte måter å flame folk på da, litt synd egentlig.
Daniel Wrote:
ultima thule Wrote:Flott tiltak. Følte meg veldig ensom og forlatt i en periode. Det samme gjaldt GoS og alliansen vår.
Det første som slår meg etter å ha lest det du skrev, er "fikk vi egentlig noe som helst "faglig" fra gamle GWN, som ville vært verdt å ta med seg videre?".

Mye av det som var "klistret" hos GWN inneholdt mye nyttig info. Buildbeskrivelsene også. Ellers så var jo innholdet av varierende kvalitet. Det viktigste er vel å få med de som skrev dette og sitter inne med erfaringen, i det nye forumet
jaja whatever, synd for de som faktisk trengte de, de e vel ikke så retarda at de ikke kan finne ut sjøl:P
Pages: 1 2 3 4
Reference URL's