Guild Wars Norge

Full Version: Hva fikk DU i julegave?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Ja hva fikk dere i julegave a?

Jeg fikk parfyme, kondomer med appelsinsmak (av min lillesøster på 14 år xD) og 2300kr, samt litt kattemat i en fiskeslukboks ^^
Mye rart, ble enn del gavekort på meg + klær + andre stuff...

Litt 0ff-t0piC:

Avatar din, er det deg på bildet og i såfall, er du gammel?
Nei det er Rob Halford =)
Serriøst tenk å se ut sånn =P
Jeg fikk maaasse klær, sølvring, gudfaren, gavekort, parfume og et dykkerkurs på en verdi av 3000,- :D (Dykking er dritkult i ålesundsområdet btw, bør anbefales).

Alt jeg ønska meg med andre ord.

fikk også se den grisedeilige tanta mi i trang kjole.
det ble 2 kasser med cider, og 2 flasker akevitt en lommekniv, abonnement på Playboy blader (fikk fra muttern xD), og skotsk fotballdrakt i jul....og Xbox360 :):)
no tar ps2 en lang pause framover, med gears of war i xboxen :P
Singstar :D Rocks og Pop.
Og masse annet skøj
Gudfaren 1,2 og 3
Creative Zen V Plus
EP-630 øreplugger
Masse kult
Fikk gitarvrenger, sokker, hårføner :p mm.
Jeg fikk et hybrid vyagra surfebrett, en dyphavsfisketur, lost season 1 & 2, Arcturus Live Shipwrecked in Oslo, Futurama sesong 2, klær, div cd, og noe annet småtteri som ikke fortjener å nevnes her -.-
bærbar pc, treningskort, gavekort, klær ++
Fikk 1500 kr og et par nye deilige ski (Atomic beta ride 10:20) i hovedsak.
fikk dunlop cry baby wah- pedal,en noxagt cd, et par superkvalitets sokker og tilsammen 900 kr
Jeg fikk The Elder Scrolls IV: Oblivion, World of Warcraft(har spillt en trial version å synes ikke det er et serlig bra spill, så jeg bytter det in i noe annet), filmen: biler, mm.
nintendo Wiiiiiiiiiiiiiii, koss headsett med mic, civilization IV, høytalere, forsterker, en kakao kopp, div klær, vekkerklokke og... eh et grillspyd :S
Logitech headset m/mic(blir det mindre skurring fra meg på vt), creative headset m/attachable mic (kommer nok til å bytte den), 1GB minnekort til mobilen, to sengesett, dyne, hodelykt og bærbar mobillader.
Phoenix Wrote:Logitech headset m/mic(blir det mindre skurring fra meg på vt), creative headset m/attachable mic (kommer nok til å bytte den), 1GB minnekort til mobilen, to sengesett, dyne, hodelykt og bærbar mobillader.

Ja, stasjonære mobilladere er noe stress ;)
Ska me sjå:

Jeg fikk:
Josh Groban - Awake
The good, the bad and the ugly
Confessions of a dangerous mind
Ski og skisko (langrenn) - litt små skeptisk til den, men det er da gøy i det en først får draget på det.
1kilo islandsk lakris
Pondus 0-6
500kr
Øyvind Wrote:
Phoenix Wrote:Logitech headset m/mic(blir det mindre skurring fra meg på vt), creative headset m/attachable mic (kommer nok til å bytte den), 1GB minnekort til mobilen, to sengesett, dyne, hodelykt og bærbar mobillader.

Det er en sånn liten greie med 4 AAA batterier inni, faktisk ganske kjekt.
Phoenix Wrote:
Øyvind Wrote:

Det er en sånn liten greie med 4 AAA batterier inni, faktisk ganske kjekt.

Men så må AAA-batteriene lades også da. så da er du like langt.
for å kjøpe AAA-batterier er dyrt.
Åjaah. Da skjønner jeg Phoenix.
Pages: 1 2 3
Reference URL's