Guild Wars Norge

Full Version: Nightfall Builds
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hei, har bare Nightfall og lurer på om det finnes noen gode builds for Monk til PvP eller Farming? Har lett, men finner bare builds som krever factions eller prophecies skills. Noen som kan foreslå noe?

Takk ^^
Ganske stor forskjell mellom PVP og farming builds til monkene da, og det er heller ikke noe som heter Nightfall builds, er enkelte skills som du får i Nightfall som brukes i enkelte builds men blir ikke kalt for Nightfall builds.

Men forstår hva du mener.

Grett nok:

[build prof=Mo/A name="Blessed Light Monk" Div=11+3 Hea=9+1 Pro=10+1 Sha=4][Blessed Light][Signet of Devotion][Gift of Health][Protective Spirit][Dismiss Condition][Reversal of Fortune][Return][Dark Escape][/build]
[build prof=Mo/D name="ZB Monk" Div=12+1 Pro=12+3][Zealous Benediction][Reversal of Fortune][Shield of Absorption][Protective Spirit][Dismiss Condition][Signet of Devotion][Holy Veil][Conviction][/build]

Noen builds som blir brukt enn del i forskjellige PVP arena'er, men er enkelte skills som kan byttes ut. Kommer også ann på buildet laget ditt skal spille på GVG for eksempel, eller noe annet.

Farming builds har jeg dessverre ikke, regner med at Kenneth vil snart komme med dem eller så kan du jo søke litt på forum, kanskje noen har postet builds.

GG
[Protective Spirit][Healing Breeze][Zealous Vow][Eremites Attack][Mystic Sweep][Lyssas Assault][Mending][Mystic Vigor]

12 Scythe Mastery
13 Healing Prayers (9+4)
10 Protection Prayers (7+3)
Resten i Wind Prayers

Zealous Scythe Of Encanthing
Samle fiendene slik at du kan slå på tre og tre av gangen, og jeg tror dette vil funke fint. Prøv å ordne Attributene slik at du får 6 i wind prayers.

Test det ut, kanskje det funker.

GG

Edit 20: Ta å putt 5x Superior Runer på armoren og ikke noe slags health boost.
Den siste kan jo være [rebirth]
Messiah Wrote:Den siste kan jo være [rebirth]

Den brukes verken i PVP eller farming, det er "pure" PVE team res skill.
Ahh lol sorry. Blei litt borte jeg. Tenkte bare PvE build. xD
Vet om de på GwWiki, men de er PvE builds. =) Skjønner at det ikke finnes noen pure-nightfall pre-builds, men ville ha noen anbefalinger. Takk for alle svar.. skal prøve meg litt frem ^^
Hei
Vet noen om en bra R/Mo build for farming?
http://www.guildwarsguru.com/forum/showt...t=10038096

Les denne tråden og du skal finne det du leter etter:)
Prøver ut builden din Kenneth ^^ Mangler litt penger til "Zealous Scythe Of Enchanting".. skal skaffe elite skill nå.. tror det blir bra =D Takk..
Du trenger hovedsakelig bare en zealous scythe, menmen:)
Er ikke 100% sikker på at den funker, men det er verdt et forsøk.

Om det går rett vest, skal jeg betale for superior-runene og Scytheupgraden.

Husk at du kanskje trenger MANGE forsøk.

Kanskje du kan prøve på Djinn i Hidden City Of Abbidashim?
Hvor mye koster det egentlig å lage Scythen? Og hva mener du med at jeg trenger mange forsøk?

Trenger jeg mer enn dette?

Scythe Grip of Enchanting
Zealous Scythe Snathe
Base Scythe (Hvilken som helst?)
Scythe med req 9-12, max damage.

Blir vel fort 10-15k.

Husk at Healthbaren din skal være på 105.

Mener at du må forsøke flere ganger, for kanskje du misser på en skill eller noe, sånn at den ikke fungerer første gangen.

Bare prøv^^
kk, prøvde litt nå med en dårlig scythe.. tror dette kommer til å gå bra, men er nok sant det du sier om at jeg trenger litt trening for å komme inn i det =)
Max damage er 9-41, anbefaler det altså.

Skaff deg en collector scythe med 15^50 eller 15^while enchanted:)

Hvordan gikk det med energy? Det er det jeg er mest skeptisk til.
Mener å huske jeg hadde 35 energy? Ikke innpå nå.. det var faktisk ikke så verst.. tatt i betraktning at jeg ennå mangler et skikkelig våpen og elite skill..
Hawk Wrote:kk, prøvde litt nå med en dårlig scythe.. tror dette kommer til å gå bra, men er nok sant det du sier om at jeg trenger litt trening for å komme inn i det =)

Har Scythe til deg om du er interessert ^^

Mhedi's Vow

* Slashing damage 9-41 (requires 9 Scythe Mastery)
* Energy +5
* Energy Gain on Hit +1
* Energy Regeneration -1
* Health +30

Bilde:
http://gw.gamewikis.org/images/thumb/3/3...7s_Vow.jpg

Selger det kjipt, 15k - Kanskje mindre om du virkelig har behov for det.
Takker ^^ men den health boosten kommer vel ikke så godt med?
Den gjør ikke det nei:)
Pages: 1 2
Reference URL's