skal du ha deg Age Of Conan? Hvilke forventninger har du til det?
Etter å ha sett utallige videoer, bilder og lest om det så ble jeg hekta... Skal også bli med i pre-made guild som naboen min er med i, slik at jeg kan få bli med på beta-test av det.
Dette kommer til å bli større enn World Of Warcraft, føler jeg.
Skal ha det. Hadde egentlig tenkt Warhammer Online, men nå er jeg ikke sikker. Skal prøve Warhammer når det kommer også, sammen med noen kamerater.
Har egentlig ikke noe særlig tro på at AoC kommer til å bli større en WoW, på grunn av at du burde ha ganske bra PC for å kjøre det, samt at det faktisk er aldersgrense (og alle holder jo aldergrensen *host*GTA*host*).
Warhammer Online er jo et must. Er gått lei av WH 40.000: Chaos Gate, så WH Online har jeg store forhåpninger til.
Tror wow taper seg når TBC kommer ut på markedet, fordi det ødelegger spillet, imo.
Aldersgrensen kan være en god ting, for det lokker til seg mer seriøse spillere, og færre av de whine-n00bsa som ikke forstår en dritt og bare spammer public-chat liksom.
Mye gøyere å spille med voksne, erfarne spillere som virkelig setter seg inn i spillets historie osv.
AoC vil bli som en virtual reality for meg, håper jeg.
Tror ikke det nei, syns det er nok med 2 online spill jeg.. ;)
tror AoC kommer til å bli en skikkelig flopp, vet ikke hvorfor, men føler bare at det ikke har evnen til å komme ut til ett større publikum
Warhammer:online derimot kommer til å bli stort, vet ennå ikke hvor, men har stor mulighet for å ta over hva WoW skapte
Større enn WOW blir det ikke, så lenge som WOW har vært ute og ikke minst når den nye WOW burning crusaid kommer. (Skrev sikkert feil men who cares)
Blir kanskje litt for mye med 3online spill, men får se... Kanskje det er et spill som jeg liker, får vente å se.
AoC blir rått! Tror jeg skal ha det ja.
Jeg tror ikke noen online spill vil ha så mange subscribers som wow. Conan ser kult ut men det er en del andre online spill jeg ville ha spilt isteden. Som EVE foreksempel.
Vurderer seriøst og begynne med det når det kommer ut. Ser sinsykt bra ut fra det jeg har sett fra alle klipp, men vet hvertfall om 4-5 MMORPG spill som kommer ut i år/neste år som ser veldig bra ut så er usikker. Får se når tiden kommer.
Passer meg egentlig veldig bra at det tar litt tid før det kommer ut også da jeg rekker en lang pause fra all PC stuff (med untak av jobb)...
Kanskje til og med jeg kan bli sunn og begynne og trene O.o
Mulig eg hopper innom Conans verden.
Venter med spenning på Age Of Conan, som jeg har gjort siden mai i fjor. Da joina jeg en pre-guild: The-Forsaken med mange norske og endel andre og. Spillet kommer til å bli DIGG, trur jeg.. Gleder meg mest til kampsystemet, med mange spillere på slagmarken på en gang, så kommer jeg inn med kavaleriet og flanker alle uten spyd. Grafikken er super. Funcom ser ut til å ha overgått seg selv.
For de som er interessert i å joine en evil AoC-pre-guild kan besøke
http://www.the-forsaken.net. Om du er over 18 år vil du sannsynligvis bli tatt imot med åpne hender.
naboen min er med i the forsaken :)
aka Luskan, om du har hatt kontakt med han
Må nok prøve ut Age of Conan ja :) Ser meget pent ut og lovende ut. (Ut fra videoer hvertfall).
Warhammer: Age of Reckoning ser også stilig ut. Har selv spillt Dark Age of Camelot så må si at Mythic lager bra spill.
Gleder meg til "neste generasjons" MMO spill kommer ;)
Skal selfølgelig kjøpe dette spillet :) sett noen filmer og ble ganske overbevist om at dette var tha bomb xD
Skal også spille WAR, digger Mythic, spillte Dark age of camelot noen år og elsker den harmoniske omgivelsen produsentene har lagt i spillet xD (poetisk eh?)
Azeroth Wrote:naboen min er med i the forsaken :)
aka Luskan, om du har hatt kontakt med han
Luskan ja.. aktiv på tf's forum, han
Har en følelse av at jeg kanskje stikker innom AoC etter sommerferien, men seff, alt annet prioriteres foran et evt. MMO.. Men videoer fra spillet hittil har sett veldig, veldig bra ut. Funcom har kommet opp med mange veldig gode idéer, og jeg ser for meg at PvPen kan bli interessant selv om den er mer level- og gear-avhengig enn den er i GW, hvis man får en følelse av "realisme" unde kampen.
Men herregud, gi meg en mur og en stige jeg skal klatre opp, og jeg er solgt.
Tar nok turen innom AoC, ja.
må nok prøve AoC siden da kan jeg teste sikte skillsa på et mmorpg spill og se hvor langt jeg kommer. begynt å gå lei av CS og BF