Hei og god dag.
Jeg har lenge hatt Nordic Darkness liggende som en backup. Så nå når jeg endelig er ferdig med militæret og har tid til å gjøre noe med det så har jeg funnet det fram igjen.
Dette er en av norges absolutt beste PvPguilder gjennom tidene. Denne guilden var veldig aktiv for litt over et år siden.
Siden det nå startes opp igjen trengs medlemmer.
Vi søker derfor medlemmer som er voksne, og har litt tid til å spille.
Guilden skal i utgangspunktet konsentrere seg om PvP med GvG og HA i fokus.
Erfaring er ikke så viktig så lenge man er villig til å lære
Guilden skal forbli norsk som den var i sin storhetstid.
Man finner meg ingame som Carmen Sita
For å høre kan man også PMe Helena Von Asgard som er officer.
Jeg bare spør, hvem "var" du i gamle ND? Med tanke på at jeg var en av de to (tre?) som lagde ND, ble jeg nysgjerrig nå :)
Heisann.
Tenkte jeg skulle hive ut dette screenshotet fra guild history slik at folk kan se at det er den gamle Nordic Darkness.
I utgangspunktet var verken jeg (Helena) eller Carmen med i guilden, men vi har et par real-life venner som tok vare på guilden da den gikk i oppløsning.
Ah, okay. Tøft. Dette må jeg seriøst vurdere.
Det er det bare å gjøre. Spilte veldig mye PvP før militæret. Er litt rusten nå men fungerer fortsatt =)
Det er bare å bruke sine kontakter for å få tak i duganes folk. Det trenger vi for å kunne sette igang på ladderen igjen. Snart er det jo også turneringsspill etter GvG updatene. Hadde vært kult å få stablet et kongelag på beina til den tid.
Men, den er jo amerikansk jo.
Lenge leve Nordic Darkness
Oln, når vi lagde ND var det to disktrikter man spilet PvP i. Det var Korea, og det var America (Hvord America 1 var europeisk i tombs x) )
Carmen Wrote:Det er det bare å gjøre. Spilte veldig mye PvP før militæret. Er litt rusten nå men fungerer fortsatt =)
Det er bare å bruke sine kontakter for å få tak i duganes folk. Det trenger vi for å kunne sette igang på ladderen igjen. Snart er det jo også turneringsspill etter GvG updatene. Hadde vært kult å få stablet et kongelag på beina til den tid.
hmm, ser at mange gode spillere har gode minner fra ND, og kanskje derfor vil joine.
men ellers hvorfor skulle spillere som har spilt mye pvp og har spilt aktivt ville joine en guild som var god for ett år siden, men som nå ledes av folk som ikke har spilt aktivt på år og dag?
Vel. Jeg har ikke fått vært så alt for aktiv grunnet militæret. Nå derimot har jeg mere enn nok tid. Med et lite unntak av NPC så ser jeg at Norge sliter med å klare å heve seg internasjonalt. Dette har jeg lyst til å gjøre noe ned. Linjene kommer til å være forholdsvis harde men det er ikke uoverkommelig. Jeg vil gjøre det som skal til for at guilden skal gjør det bra. Målet med det hele er topp 100 og godt turneringsspill når det åpner. Aktivitet er hele nøkkelordet her. Klarer jeg å skaffe en liten gruppe med spillere som blir godt samkjørte kommer nivået på kampene til å øke i en eksplosiv fart.
Var ikke du med i XFVX når jeg var Carmen?
Det er godt mulig. Jeg var i FV i nærmere et helt år. Men av personlige grunner følte jeg det nå nødvendig å starte noe nytt. (Eller gammelig hvis man vil se på det slikt)
synes det er bra å høre når noen vil spille pvp, lenge leve nye ND. Hadde joinet dere hadde det ikke vært for at jeg trives i NPC.
Carmen Wrote:Vel. Jeg har ikke fått vært så alt for aktiv grunnet militæret. Nå derimot har jeg mere enn nok tid. Med et lite unntak av NPC så ser jeg at Norge sliter med å klare å heve seg internasjonalt. Dette har jeg lyst til å gjøre noe ned. Linjene kommer til å være forholdsvis harde men det er ikke uoverkommelig. Jeg vil gjøre det som skal til for at guilden skal gjør det bra. Målet med det hele er topp 100 og godt turneringsspill når det åpner. Aktivitet er hele nøkkelordet her. Klarer jeg å skaffe en liten gruppe med spillere som blir godt samkjørte kommer nivået på kampene til å øke i en eksplosiv fart.
det der var mer en visjon.
hvordan skal du få den gruppen som er godt samkjørte og kan hevde seg høyt oppe, når du selv ikke har fått spilt så mye grunnet militæret?
for av hvilken grunner skal spillere som kan hevde seg høyt oppe joine ND, av andre grunner enn affeksjonsverdien navnet ND har for flere gode spillere?
Selv om jeg har vært i militæret og ikke fått spilt så mye som tidligere så betyr ikke det at jeg ikke har vært innom og sett på metagamet. Har også spilt endel GvG, men langt ifra så mye jeg skulle ønske.
Slik jeg ser norsk PvP nå så er det for få mindre guilder med en stabil gruppe som spiller sammen. Jeg håper å få samlet en liten gjeng på maks 15 stk som er veldig aktive. Med en mindre gruppe får man mye bedre samkjøring og høyere nivå så lenge aktiviteten er der. Dette er bevist av nesten samtlige toppguilder.
Har fått interesse fra folk som gjerne ønsker en slik guild. Men det virker som om folk sliter litt med å forlate det gamle og trygge for å heller prøve noe nytt. Bare vi klarer å bli litt flere nå så er det lettere for andre å slippe taket og bli med. Da er jeg overbevist om at dette kommer til å bli meget vellykket.
de beste norge pvperne er i fttt atm, men vi er innaktive fordi vi venter på et par folk som kommer tilbake i januar, hva med en merge?
Er heller ingen hemmelighet at NPC er på leting etter et par-tre gode folk, og da tendensen med norske pvp-guild er at 2 er ett for mange så kan det være lurt å se på mulighetene for merging her og der..
Det stemmer, hvis dere vil samle en gruppe med aktive norspe pvpere har vi en allerede. hva er vitsen med to middelmådige når vi kan få en god en. tviler på at det finnes 30 gode norske pvpere slik at det kan lages to gode norske pvpguild.
divine Wrote:Det stemmer, hvis dere vil samle en gruppe med aktive norspe pvpere har vi en allerede. hva er vitsen med to middelmådige når vi kan få en god en. tviler på at det finnes 30 gode norske pvpere slik at det kan lages to gode norske pvpguild.
Det finnes nok mere enn 30 norske PvP'ere som har noe i bakhodet. Anyway, norske guilder er ute, no more!
Ser ikke noe dumt å lage 2 eller flere guilds, trening gjør deg mester, kan ikke alltid henge etter de som har spilt lenge på PVP og har litt erfaring.
Lag guild, spill spill spill, til slutt vil du være PRO eller GOD.
Grunnen til at vi ikke kan lage én svær, norsk guild, er fordi spillerne er på forskjellig nivå med forskjellige ambisjoner, og da funker det bare ikke. Det som derimot funker, er forskjellige spillere som går sammen og PUG-er når deres respektive guilder ikke spiller. På #GWN på QuakeNet prøver vi ofte å samle en gjeng til å PUG-e, men vi mangler gjerne et par-tre spillere hver gang. Spesielt savner vi mange NPC-folk som vi vet er dugandes, og jeg er sikker på at alle hadde fått spilt mer, hadde flere hatt kontakt med hverandre.