Guild Wars Norge

Full Version: hva skjer med klimaet i verden?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
1. Mente båt til Japan, men fly ellers.
2. Ja Eirik, blir langt då ja, men tenkte mer på sånn fly fra Oslo til Bergen greie fordi man jobber i Bergen og bor i Oslo. Da bør man flytte eller finne seg en annen jobb, slike korte flyturer er veldig forurensende (les: selv om de er korte).
Selvom man flytter så går jo det samma flyet for det da.
Det finnes nye type bensin eller brennstoff i dag som ikke skal forurense så mye som før i tiden, ikke det at jeg er 100% sikker på det men for håpe det stemmer.
Er mer skeptisk på fabrikker som går 24/7 med den mørk/sorte røyken.

Ellers så har jeg hørt eller sett på TV at vulkan kan lage problemer for mange i fremtiden. Vulkan langt under havet vil nok løfte opp vannet ganske mye om den skulle få brudd.
Om jeg husker riktig så var det at med Italia det.
Vi sliter jo litt om Yellowstone i USA får utbrudd. Var en topic på det på gamle GWN husker jeg. Tiden er rett for at den skal få utbrudd når som helst. Den får som regel utbrudd hvert 75.000 år ca. Og nå har det gått 80.000 år siden sist eller no sånt.
Og da spår forskere at hele USA ++ vil bli dekket av støv og folk vil dø av forgiftning og mangel på mat osv. + at noen år senere vil mye av jorda være dekket av støv slik at sola slipper lite til slik at det blir kaldt osv osv.
Men det er sånt som skjer =)
HALLOOOOOOO!

Ikke bekymre dere! Har dere ikke sett alle de nye fete dataspillene som har kommet ut da? Amerika skal jo få alle mennesker over til en annen planet, pga aliens og slike ting tar denne planeten osv, alle må støtte Amerika, for de har liksom 2500 ICBM og er verdens supermakt.

jeg skal bo på mars.
verden blir jo varmere... positivt at sommeren blir varmere her i norge:D
som sikkert alle vet så har det regnet ganske mye...men det må i vertfall regne noen få dager til så vi slår rekorden=)

men viss det regner uten, så blir ikke foreldrene dine lei av at du sitter på pcen for mye:P
Venezia i Italia ligger tynt an hvis vannstanden øker da. så en dokumentar på discovery om hva de ville prøve å gjøre for å forhindre at Venezia ble oversvømt. ikke billig, og ikke lett. lurer på ka som fikk folk til å bygge Venezia i det området der uansett, med tiden skjønte jo folk at det er en death-trap der hvis oversvømmelser er et faktum :S
Er flere steder som vil få problemer om vannstanden øker for mye... f.eks Holland (Nederland) som allerede flere steder ligger under vann, eneste måten de holder vannet borte på er og bygge store voller og demninger...

Klimaendringer har altid vært tilstede i mer eller mindre faste sykluser, men det Menneskene har gjort er og endret denne noe som kan føre til hyppigere natur katastrofer...
Nederland er jo bare et av landene, tenk på de fattige landene som ble rammet av flodbølgekatastrofen u Thailand, Bangladesh, Indonesia osv, øker vannstanden der, går den innover det flate landet, og oversvømmer store landområder.
Det som irriterer meg mest er at vi ikke får no snø! Skal snart på hyttetur og kommer det ikke snø da blir det jævlig kjedelig.
Messiah Wrote:Det som irriterer meg mest er at vi ikke får no snø! Skal snart på hyttetur og kommer det ikke snø da blir det jævlig kjedelig.

skjønner. en hyttetur på vinteren uten snø, er som pølse uten brød. det mangler noe.

oljesøl ute på fedje = idiotisk tabbe av et mannskap som nærmest tigget om hjelp på skipsradioen før de fikk hjelp...
bor selv i nærheten av fedje, og oljesølet e like gale her ute og :(
skandaløst
Pages: 1 2
Reference URL's