Guild Wars Norge

Full Version: Builds vi savner
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Messiah Wrote:[Mending][live vicariously][vigorous spirit][bonettis defense][gladiators defense][cyclone axe][penetrating blow][executioners strike]

Den savner jeg =P

funker enda den! bruker den innimellom på trolls og minot.
[build prof=R/Me name="My Character135" Exp=9+1 Mar=8+1 Wil=12+4 Ins=4][Barbed Trap][Dust Trap][Flame Trap][Spike Trap][Storm Chaser][Troll Unguent][Mantra of Concentration][Resurrection Signet][/build]

Av nostalgiske grunner da det var det foerste jeg spilte i gvg.
lynx cade Wrote:funker enda den! bruker den innimellom på trolls og minot.

Går jo evig tregt xD
http://www.guildwars.com/community/guild...empire.php
Så litt der, og ler fremdeles, dett må nå være standaren av builds vi savner? Te viser sitt pvp build langt oppe i posten, og som man ser; monk med OoB og rebirth, warrior med endure pain, og chain lightning ele. GG.
Jeg savner den gode gamle surge mesmer buildsa med distortion, og mind wrack,signet of weari ect..... og gale warriors er et klart savn.
Men det jeg savner mest av allt er de gode gamle oob boonsa, eller kansje var det last of masters sword kriger med denne builden:

Severe, gash, final trust, gale, charge, heal sig, frenzy, shields upp
( freaky på energy, freaky på ingen stance cancel, men den feteste krigeren å se på observe)
Og sammen med bloodlight sin backbraker kriger, var og er pride den mest underholdene og beste guilden i gws historie etter min mening
Dual smite i all sin form:( Med Taint og thumpers.
Builden jeg uten tvil savner mest er den gode gamle triplesmite anno 2005.

Tre elementalist smitere, tre krigere, to WoH monker. Faen det var gøy! (Og dæven, på den tiden ble jeg stolt om jeg fikk tre cons i tombs!)
Eirik Wrote:Builden jeg uten tvil savner mest er den gode gamle triplesmite anno 2005.

Tre elementalist smitere, tre krigere, to WoH monker. Faen det var gøy! (Og dæven, på den tiden ble jeg stolt om jeg fikk tre cons i tombs!)
FTW!

(utydelig, men det er faktisk 5 cons! zomg, lyl)

Savner også spike-eles med Mind Shock, Chain Lightning, Orb og Gale. Ah, tider det.
Gode gamle airspike var tingen.
savner 55hp monk/mesmer og ss necro.

det funker jo enda men evig treigt
Skjønner ikke at du kan savne det, når 55/famine funker bra og spiritbond/smiter funker om du tar med SoA på spiritbonderen.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Build:Team_...der/Smiter
Savner bloodspike <3 Bedre build fantes ikke.
heh.

Savner foresten gode gamle mesmer.
[energy surge][energy burn][signet of weariness]. Det var tider det :)
Da surge og burn var -10e? Det var ikke moro.
Ev. for å gå enda lenger tilbake til NR spammingen (den håper jeg ingen savner). Eller helt i starten av spillet da Sissy Boys kjørte full bonding og holdt halls oppi 30 consecutives fordi ingen skjønte/gadd å fjerne enchantments. Selv savner jeg gale krigeren mest, og vår gode gamle "German spike" med 1 shock war, 2 migraine mesmers, 1 SS, 1 EQ/AS warder, 1 WoH monk, 1 SB/infuse, 1 RC prot. Those where the times of glory, hvor vi ble flamet av MATH for å bruke warder, og flamet av SWIM for at de ikke tålte å bli slått :)
jeg savner zpzg sin imba e-denial R/Me :(
Pages: 1 2
Reference URL's