Hva tror du som skjer etter døden?
Det eg tror er at det ikkje skjer noe, man blir til ingenting.
Som akkurat når du sover, ikkje drømmer eller noe, akkurat sånn.
Føler ingenting.
Så hva tror dere der ute?
Jeg tror kroppen din råtner.
Har nesten gjort meg selv gal av å tenke på sånt før:P Kommer aldri fram til en god teori.
du slutter med den stygge O2 uvanen din...(O2 oksygen for de som ikke er så glupe)
Man ender opp i en tilstand hvor du preiker med en gul and i evig tid.
O2 uvane? Aldri hørt om den før.
Daniel Wrote:Jeg tror kroppen din råtner.
De fleste vet at det gjør det.
Ikke godt å si, som ung så ble jeg lært at man går til himmelen, men nå vet jeg ikke helt, har heller ikke tenkt såååå mye på det.
tviler på at det skjer noe spesielt når vi dør... kan jo satse på at vi havner en gode plass der vi kan ha det godt! starte et nytt liv? hadde hvert ganske morsomt!
men jeg har ikke tenkt så mye på dette emnet... lever bare livet imens jeg kan=D
Ække no vits å lure på det for vi får aldri svaret før det skjer uansett.
Blir bare gal av å tenke på det. Samma som du blir gal av å prøve å forestille deg hvor stort universet er det.
pføy! alle vet jo at når du dør kommer det noen og bruker [Resurrect] eller lignende, og du står opp igjen med 15% death penalty!....
Nei... for mye gw trur jeg..
jeg er kristen, så jeg tror man kommer til paradis.....(det hørtes litt ut som en eller anna gammal prest eller no...)
Zarrock Wrote:pføy! alle vet jo at når du dør kommer det noen og bruker [Resurrect] eller lignende, og du står opp igjen med 15% death penalty!....
Nei... for mye gw trur jeg..
jeg er kristen, så jeg tror man kommer til paradis.....(det hørtes litt ut som en eller anna gammal prest eller no...)
haha! kjempe bra sakt med [Resurrect]!
tror jeg skal få noen til å prøve den på meg når jeg dør! :P
Når det gjelder de der 15% death penalty, så spiser jeg bare en green candy cane, og wooops så er det problemet ute av verden!
Syns 6 sekunder ress er helt aksetapelt for å stå opp fra graven. Problemet er at grunnen til at du dør ofte er der enda da.
Men jeg håper at man kommer til Himmelen og kan gjøre hva man vil og bare kose seg.
Men det jeg tror er at vi krepere råtner og blir til ingenting, skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke skulle vært sånn. Ingen har gitt meg en god grunn enda hvorfor noe annet skulle skje.
Jeg tror på både Himmelen, gjenfødelse og spøkelser...
Mennesker er jo bare dyr som alle andre på denne planeten, hvorfor skulle vi komme til noe sted etter at vi dør og ikke feks katter eller bakterier? Se etter et TV-program på nettet som heter "The root of all evil?" som handler om religion og se hvor kyniske de religiøse lederne egentlig er og hvor idiotisk hele religionskonseptet i virkeligheten høres ut når man legger fakta på bordet. Himmelen\Paradis er jo når man tenker over det bare en gulrot for å få folk til å oppføre seg på en måte makthaverne vil, på godt og vondt. Jeg har vanskelig for å ta folk som sier at de tror fullt og helt på et sted hvor det flyr menneskelignende skapninger rundt med vinger, men synes at en mann som tror han er Napoleon er riv riskende gal alvorlig.
Livet er som Ra, ikke faen om noen kommer og resser deg
Håper jeg blir et eller annet dyr så jeg kan plage mennesker. =/
Det samme som før du ble født...
Eplefisk Wrote:
Mennesker er jo bare dyr som alle andre på denne planeten, hvorfor skulle vi komme til noe sted etter at vi dør og ikke feks katter eller bakterier? Se etter et TV-program på nettet som heter "The root of all evil?" som handler om religion og se hvor kyniske de religiøse lederne egentlig er og hvor idiotisk hele religionskonseptet i virkeligheten høres ut når man legger fakta på bordet. Himmelen\Paradis er jo når man tenker over det bare en gulrot for å få folk til å oppføre seg på en måte makthaverne vil, på godt og vondt. Jeg har vanskelig for å ta folk som sier at de tror fullt og helt på et sted hvor det flyr menneskelignende skapninger rundt med vinger, men synes at en mann som tror han er Napoleon er riv riskende gal alvorlig.
Ingen vet om mennesker kommer noe sted etter døden, så da kan du ikke si at katter og bakterier ikke kommer til noe sted etter døden.
Jeg selv er ikke helt sikker på hva jeg skall tro, men jeg tror iallefall at det skjer det samme med mennesker som med katter og bakterier.
å komme til himmelen hadde jo vert fint da, og få nytt liv hadde også vert fint, jeg er overbevist at det skjer noe etter døden,ikke bare at man har en endeløs søvn(selv om de fleste gamle folk på sykehjemmet håper det), det jeg tror er at¨ånden din svever rundt et eller annet sted.
Lest så mye greier om ånder, gjennkalling, snakking med de som ikke lever i denne verden, den andre verden og videre at jeg er blitt så hjernebankt sikker på at døden sender en ett eller annet sted som er det som er mer mellom himmel og gjord en mennesket forstår.
jeg trur vel enkli at det er at man bare sovner inn,ikke no drømmer,ingen følelser,bare evig søvn og jeg tviler sterkt på at liv etter døden