uhm, man levler i WoW helt alene, det eneste man trenger hjelp på er instances, men de trenger man egentlig ikke engang å gjøre.
WoW er jo faktisk bygd opp slik at det ikke lønner seg å være i store parties
For å si min helt ærlige mening så hater jeg wow, av 2 enkle grunner, gear har mer å si en "brains" og det faktum at en 13 år gammel gutt kan eie deg i pvp fordi han er lvl 60 paladin, og du er lvl 58 rouge eller hvafaen.. Det er ganske idiotisk med at lvlene skal ha så mye å si, når det er så mange lvler. Og sammenligne wow med gwnf er som å sammenligne wow med Eve online. Eve er til dags dato det største spillet, se for deg wow mappet er fingerneglen din på lillefingeren, eve mappet er resten av kroppen din+den nakne damen som ligger ved siden av deg i sengen, der har du størrelse forskjell. Men det betyr ikke at eve er bedre enn wow( selv om det er 100000000ganger bedre)
Jeg har sluttet nesten med gw, men det er fortsatt det mest balanserte pvp gamet i verden atm. <3
Kommer jo helt ann på hva du mener med pvp, men GW er ikke mye balansert. Searing Flames GOGOGOGO!
uhm, GW er faktisk veldig balansert, SF er bare bra fordi den funker bra mot spillere som ikke vet helt hva de driver med
Ikke kom her og si at SF ikke er overpowered, for den gjør alle andre nuke-skills ubrukelige.
Jojo, for den funker kun mot noobs (Så alle som noen gang har tapt mot SF er noobs!)
ja, det var det jeg sa............
Å si at nuking suger, bare fordi folk kan spre seg, blir som å si at melee suger, fordi man bare kan kite. Selvsagt hjelper det, men i praksis vil du uansett få smake.
snakket ikke om nuking da, men om SF, og jeg sa ikke at SF ikke funket mot lag som ikke sprer seg, men det funker mye dårligere. og av den grunn er ikke SF spessielt overpowered
Det eneste som redder deg fra ekstrem kjedsomhets-anfall i WoW er instances når du er høy lvl.
Dessuten må du dra i instances for å få taki gear og armor sets osv.
Så å si at 98% av lvl 1 til 60 er solo'ing er bare kødd.
Og ja... jeg spiller wow...( halvveis..xD )
Hvis du hadde regnet på tiden du var inne i instances til tiden du var utenfor, så hadde du fått deg en overraskelse. (har wow)