Guild Wars Norge

Full Version: En diskusjon om JoN, storheten og guildens leder (splittet fra en annen tråd)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
jeg var officer i JoN helt i slutten av npr deep var leder og under abrax og volley og så tok jeg over etter abrak etter som han bare logga inn og ut hver dag for at det ikke skulle se ut som han var borte. men når jeg tok over var guilden allerede et synkende skip så jeg snakka med volley og så tok vel han over en liten stud og jeg gikk over til FTN som faktisk var forholdsvis store en stund og nå er jeg i XfvX
Ja, siden du ga opp, ville jeg prøve, men det var håpløst. Det var mange medlemmer, men alle hadde verrt vekke minst en uke. Så jeg ga opp etter kort tid.
er det ingen som husker The Army Of Norway? jeg var vel med der engang i 12 timer eller noe.. husker ikke hvem som var leder eller sånt, men jeg veit at oxy var offiserer og det var sånn jeg møtte han for første gang.. Det var selvfølgelig i gamle dager da man trodde at greater confalgration faktisk kunne brukes til noe og healing seed vare overpowera menmen.. Husker at min gode venn Akaras også var medlem av JoN en godgod stund.. mente at også cursed signet engang var leder av JoN? om enn bare for en liten periode..?
Ereth Wrote:Nei jeg og loke stiftet XFVX i Desember2005. stian begynte med wow paa sensommeren 2005 like etter at vi ble dark guardain force grunnet uhellet til stian. Saa kjoepte loke seg hus og ble uten internett en periode og ble/er litt opptatt med aa renovere saa han ga lederskapet over til ozi som igjen ga det over til Ky ay naar han ble mindre aktiv.
Det du sier er ikke rett tidsmessig.
XFVX ble stiftet mer om våren, Loke ble så leder i jula.
Og på sensommeren var ikke du med i guilden hvis jeg husker rett. (Jeg ble med på sensommeren).
Kjekt å se at folk likte seg i JON når eg var leder der, synst vi hadde det kjempe gøy på den tiden.
eg overtok etter Baldur ja det er helt riktig, var ganske bra periode når JON var under han.
Etter eg dro fra JON ga eg ordet til volley. Men etter han og ga seg i JON gikk det nedover og nedover.

Hilsen Frost (deep darkness )
Kjekt å se deg igjen Deep!

Savner virkelig JoN, hehe den andre msn-adressen jeg har, er Jarls_of_norway@hotmail.com, hvor jeg har mange fra gamle TWL, GoG, JoN, osv... Savner virkelig den guilden. Husker også at jeg hadde bittelitt kontakt med Baldur når jeg var leder, han hadde problemer med internettet sitt, så derfor sluttet han med GW.
ozi3333 Wrote:Det du sier er ikke rett tidsmessig.
Og på sensommeren var ikke du med i guilden hvis jeg husker rett. (Jeg ble med på sensommeren).

Ozi XFVX Ble stiftet i desember..... rundt der..... Jeg ble med i guilden 19 Januar(en av de første etter eldim tror jeg) Jeg husker ikke når loke ble leder.......Tror jeg var ute av GF og det må ha vært litt før jula (husker vell Iway tiden vår og med det R3 laget lol du var så redd da var stian leder) det var sånn ca november tid.... så var jeg ut av guilden i 2 uker å når jeg kom tilbake så var loke leder.....(det var vell i jula da)
ozi3333 Wrote:
Ereth Wrote:Nei jeg og loke stiftet XFVX i Desember2005. stian begynte med wow paa sensommeren 2005 like etter at vi ble dark guardain force grunnet uhellet til stian. Saa kjoepte loke seg hus og ble uten internett en periode og ble/er litt opptatt med aa renovere saa han ga lederskapet over til ozi som igjen ga det over til Ky ay naar han ble mindre aktiv.
Det du sier er ikke rett tidsmessig.

Jeg startet med guildwars de par foerste dagene i August05 og ble medlem i Hunting Lions[Lion] etter 3-4 dager var der i 2 uker foer du rekruterte meg til Guardian Force da lions aldri gjorde noe. Hadde bare ranger den foerste tiden saa da jeg kom til gh for gvg var det en haug med W/mo der saa fant stian ut at trapper flaggrunner var en god ide og jeg ble fast flaggrunner paa gvgene og vi begynte og aa monke samt aa teste ut med 2 monker 1 trapper og resten eler saa rent ranger team. Vi fikk juling saa det sang spesielt mot twl men det var endel som fikk oyene opp for pvp da blant andre meg og til slutt greide vi det utrolige som Daniel og Eirik fortsatt har vonde droemmer om vi slo TWL. Kort tid etter det fant jeg og loke ut at vi var saa mange i gf at vi stifter en pvp guild og trener mot hverandre saa ble XFVX til.
Saa en stor takk til The Wailing Lords da jeg tviler paa at Forces of Valhall hadde eksistert uten dere.
xFVx slo da vel aldri TWL? JoN gjorde det en gang, når vi kjørte Korean Double Trouble med 4x krigere med frenzy uten cancel stance :)
Jo ble til og med lagt ut paa gamlegwnorge.
Vant en gang da vi kjoerte 3 monker der enn av dem var bonder. og tapte for en generaltabbe da vi eide dere og dere ganket gl.Men det var vel ikke xfvx men xGFx vi vant med er rimelig sikker paa det var xGFx ja.
Ah, husker det nå ja, da dere kjørte bonder. My bad :)
TwL tapte aldri mot x(XX)*x, det er jeg temmelig sikker på.

* Kan være både FV og GF.
Gjorde vi ikke det når de kjørte bonder da?
Eirik Wrote:xFVx slo da vel aldri TWL? JoN gjorde det en gang, når vi kjørte Korean Double Trouble med 4x krigere med frenzy uten cancel stance :)

Husker jeg godt, du spilte Warrior som var ganske ute på blåbærtur xD

XfvX kunne ha slått TWL lett engang (twl fikk error da men) uansett, xfvx hadde lite GVG erfaring da og tapte pga det.
Eirik Wrote:Nå var tross alt aldri splittelsen der en deling av guilden, men heller noen av de tyngre medlemmene i JoN som ble lei av "noobsa"

Jess, Nagina dro i gang, og blant annet Durin VII, Looky, Lumi, Svinat og jeg fulgte etter (og Sencured?). Flere også, men det er så langt tilbake at jeg ikke husker fler. Husker ikke helt hva som skjedde med GoG, men jeg tror Nagina måtte i militæret og ga lederansvaret til Svinat, som lagde NPC, hvor de fleste GoG-medlemmene ble med.

Så ble vel Aganon leder etter hvert, og etter noen noen uenigheter lagde Vidar og Sencured AIDS, som jeg og Looky ble med i. Den døde ut raskt, da Vidar, Sencured og Looky sluttet med GW.

Deretter dro jeg tilbake til NPC, hvor Aganon hadde leavet og Gab var leder. Dette holdt en god stund, helt til Akilles satte i gang (? han som stakk først hvertfall) en overgang til Team Utspekulert. Nå er de beste fra NPC med i tU.
____
Husker den JoN vs. TWL kampen jeg og. Hihi, vi EIDE DERE!
Jeg husker Faktisk JoN V.S. TwL jeg også, det var en av de første GvGene jeg spillte. :P
Okay, jeg tror dere. Det var dere vi tapte mot, og ikke forces of valhall da :P

Pen bump foresten marsh
Hvem var Looky?

Og det var vel strengt tatt Amaranath som satte i gang spillerflukten fra Jon, Amaranath hadde lederstillingen i en periode for Frost, og når Amaranath sluttet, gikk det ikke lenge før Nagina m.fl. havnet i GoG. Guilden var på sitt største rett før alle stakk. Vi var helt oppunder grensa på 100 members nesten hele tiden.

Jess, fin bump, jeg vet.
Looky: Look Alive, tror jeg de mener :)
DurinVIII Wrote:Hvem var Looky?

Og det var vel strengt tatt Amaranath som satte i gang spillerflukten fra Jon, Amaranath hadde lederstillingen i en periode for Frost, og når Amaranath sluttet, gikk det ikke lenge før Nagina m.fl. havnet i GoG. Guilden var på sitt største rett før alle stakk. Vi var helt oppunder grensa på 100 members nesten hele tiden.

Jess, fin bump, jeg vet.

Jupp, hadde planlagt lenge dette med amaranth, å leave JoN snarest mulig, og en fin dag skjedde det.

Og så laget jeg GoG, inviterte de nærmeste venner av meg og hadde "0" planer framover, men så begynte folk å spørre om de kan joine osv, og til slutt bestemte jeg å hente noen fra JoN som jeg syntes var verdt å hente der og da.

Og til slutt endte vi med x antall spillere og da var det guildet født.
Pages: 1 2
Reference URL's