Guild Wars Norge

Full Version: Hva er den beste second hand proffession for Dervish og Paragon til deres mening?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lurer på hva er den beste kombinasjonen til second hand proffession ved Dervish og Paragon Characters?[/font]
Paragon passer fint med warrior for ekstra attack speed og et par shouts som kan brukes for å holde liv i refrains.
makinakamikaze Wrote:Lurer på hva er den beste kombinasjonen til second hand proffession ved Dervish og Paragon Characters?[/font]
det kommer helt ann på hva du skal bruke dem til
Jeg tok D/Monk, men jeg andrer på at jeg ikke tok warrior. Grunnen er det samme som med paragonen, ekstra attack-speed, og litt ekstra beskyttelse.
Jeg tok D/W, men kan ikke si jeg bruker skillsa så veldig mye i PvE da, utenatt av og til Sprint eller "Watch Yourself!".
sprint på en secondary er nå ganske sugent når man har harrier's haste som lett blir bedre enn sprint.. skal mna spille dervish så bør det nesten være D/Mo imo ihvertfall seinere i spillet da man kan farme djinns etc med den geniale 130hp builden til err tror det var Ecksor som fant den opp jeg.. rubies, sapphires, diamonds og inscribeable fellblades ftw :P For paragon er vel warrior det mest brukte med watch yourself ja.. selvom jeg går for survivor med min og er derfor P/Mo..
D/R valgte jeg.. Tenkte det ville fungere bra med poison og schythe, siden ljåen kan slå flere personer samtidig.. Funka ganske bra og. Men så er det ikke så viktig å tenke på 2. profession i elona, for det tar ikke lang tid før du finner stedet hvor du kan bytte 2.profession.
endte opp med D/monk da.. det var enten det eller Ranger mange mener disse 2 prof passer sammen med D/* sykt haha takk for hjelpen!
Har du nettopp startet med NF så velg Warrior eller noe som har sprint skills, er mange steder hvor du kan bare springe dit du ska, slipper å fighte så jesu mye = Ting går litt fortere.

Hva er best?
Ingenting, les det Crea skrev ovenfor.
Men jeg anbefaler å prøve å få med deg historien til spillet littegrann.. Gjøre quests og sånnt.. Det kan være ganske spennende, pluss at du får fine items og experience. Slossing kan gi bra med experience, gull og og items som kan selges. Etter hvert er det også missions dom det er vanskelig å gjøre uten å ha høy nok level.. Og med gullet du får kan du få armor som også er ganske viktig.

Kanskje litt off-topic..

Men jeg anbefaler det å prøve deg fram med professions, eller finne den du syns er kulest. Eneste hintet jeg kan gi er at jeg syns Dervisher dør så sabla fort i forhold til andre professions.
Syns Dervish holder seg i live ganske lenge jeg. Om man har riktige skills.
Uansett hva du velger som second profession kan du bare bytte når du kommer til Sunspear Sanctuary. Det er ikke så langt.
Reference URL's