Jeg trenger hjelp med Heroes Challenge (+15 att quest) og final blow(ember light camp) questene. Så hvis noen skal gjøre dem eller har litt tid til overs, så hadde det vært fint om dere sa i fra. Dere kan poste her, men blir nok raskere å få¨tak i meg ingame. Det er med monken min forresten.
Add meg som friends på Oyle Ftw på gw, spiller på mange forskjellige chars.
Blir med på Heroes Challenge.
IGN: Knight Waniath
Jeg fikk gjort Final Blow med PUG, og Morkets Prinsesse hjalp meg med Heroes Challenge! Tusen takk!
Da kan denne stenges. Sorry til deg Calaglin, har fått gjort den før eg leste denne.
Bare hyggelig å kunne hjelpe:)
når du spør etter slike mission og quests, og klarer dem samme kvelden med pugs, hva er vitsen med å spørre på et forum om slikt da?
synes generelt at hvis man skal spørre om missions/quests skal det være noe du har brukt lang tid på og absolut ikke klarer, ellers kan du prøve med guild/f-list først
På den ene fikk jeg faktisk hjelp av Mørkets her på forumet til, og den andre klarte jeg med flaks, etter å ha gått i lang tid uten at det var folk på stedet i det hele tatt. Prøve også mange ganger uten å klare det, men senere på kvelden så klarte jeg det med en gruppe som faktisk var ganske bra, noe man sjeldent ser lengre.