Guild Wars Norge

Full Version: Litt hjelp angående attributes og Skills!..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo!

Trenger litt hjelp angående attributes og skills.. Det har seg sånn at jeg tåler ganske lite selv om jeg er en W/me lvl 20 og med hele platemail settet på 80 defence.. Hvaforno skills og slikt burde jeg bruke og hvor mye attributes på hver skill??

Takker så meget for hjelpen

Best regard
Emmalil
Hvis du dævver for fort som warrior, så er det monkene som er problemet. Eller så må du slutte å slå gjennom Spiteful Spirit.
Okå!.. Mn hvor mye dmg burde en Worrior ta med et Fiery dragon sword?.. Syns jeg tar altfor lite dmg iforhold til andre :S.. liker ikke det
Du burde gi 20-60 damage uten skills, om du slår på vanlige level 20-monstre.
Oida.. Var det jeg trodde.. nettop det jeg ikke gjør, tar ca 5-10 med skills ca 20++.. Noe galt da? Hint og tips til meg? Jeg kan ta screenshot av karakteren min så du kan se selv..
- Du bør ha nok i swordmanship til å oppfylle reqen til sverdet ditt
- Sverdet bør være max damage
- Sverdet bør ha en god damage mod
- Sverdet bør være customized
Brått der problemet er da.. Sverdet mitt er ikke max dmg med mindre det er 13-19.. er customized, God damage mod?? huh?
Skaff deg green items, dem er alltid perfekt.

http://gw.gamewikis.org/wiki/Forgotten_Sword
Jo, men hvis han ikke har nok, penger, så kan han ikke skaffe det, utenom hvis kan klarer å farme dem, men da trenger han også penger, for å kjøpte skills og våpnene han trenger.

Men ta kontakt med meg IG Emmalil, så skal jeg se om jeg har noe til deg... Tror jeg har noen økser liggenes med noe +14/15%(enchanted) jeg aldri får solgt...

EDIT:Nagina, det er ikke sant, grønne er ikke ALLTID perfekte, de du får f.eks.på noob-øyene er ikke perfekte...
Å spille warrior i pve er ganske greit så lenge du fikser følgende:
Alltid ha 12+ i våpen-attribute hvis du vil gjøre en del skade. Ta alltid med en stance som øker attack speed, både for å øke skade og adrenaline gain (tiger's stance eller flail f.eks., eller frenzy hvis du er veldig forsiktig på å skifte til en annen stance med en gang du begynner å ta skade (en annen stance avslutter frenzy, så dermed tar du ikke dobbel skade). Ta gjerne med en eller annen stance som shield stance som gjør at du slipper unna 75% av alle treff i en periode. Kan du ta et screenshot av skill-vinduet (K) ditt?
Her moynar..

[Image: gw002mk9.jpg]

Takker så mye Volleyball, tar kontakt IG jeg..
Epidemic uten noen condition-skill?
Den har jeg forsåvidt aldri brukt.. hehe vet ikke hvorfor jeg har den der.. Fjærnet alt annet nå og testet noe nytt, syns det funket bra =)

[Image: attributespv1.jpg]
[Image: skilled4.jpg]

Noe å ta vare på det eller?
Anbefaler at du tar med en res-skill.
Ta med Healsig og skaff deg Tactics og Swordsmanship rune.
Da gjenstår det bare å finne de runene da.. eller kjøpe dem..
Kjøp dem.

Edit: Synes også Protector's Strike er litt ubrukelig i PvE...
Calaglin Wrote:Synes også Protector's Strike er litt ubrukelig i PvE...

Kunne kanskje byttet den med Sprit eller noe? Veldig ok med sprint, mener da jeg..
[Sever Artery][Gash][Galrath Slash][Final Thrust][Flail][Sprint][Healing Signet][Resurrection Signet]

Denne builden burde funke fint. Elite-skill kan du sette inn etterhvert som du får det.
Grei build det.
Ville kanskje brukt [Watch yourself] eller en stance for å ta mindre damage også.
Men den er helt kurrant!
Pages: 1 2
Reference URL's