Jeg håpet på å starte et emne der man kan skrive litt om forskjellige plasser som er gode å farme på?
eller der man kan få tak i "green items".
Bare steng denne hvis det er startet en lignende før.
Nephila, Tusked hunters, DoA, insekter utenfor Yohlon Haven.
+ Mange bosser.
Er ikke sikker på noen av navnene siden jeg ikke er på gw atm.
Se på den sist oppdaterte posten som ligger på "PvE generelt", der er de fleste bossene du kan farme solo i NF.
er det noen som driver med worm farming? eller lønner ikke det seg så veldig?
Jeg har gjort det litt men de bossene dropper veldig skjeldent greens.
For de som ikke vet det så kan du styre en worm(orm) ved å gå i et "worm whole" og trykke på det men det må ikke være noen finder i nærheten. Hvis de funker havner du i munnen på en orm med 3000 hp og 60 energy.
Ormene kommer når du kommer til the desolation da får du noen oppdrag der du skal ri/kjøre ormer
Interessangt, har ikke hørt om at du kan drepe disse:)
Fortell mer da!
Vet du ikke hva worms er? når du kommer et stykke på Nightfall, mer bestemt the desolations(se på kartet du fikk med spillet hvis du har nightfall da), (det er helt i toppen av kartet på venstre siden). Det er rett etter du får paragon heroen. se ovenfor om hvordan du får styre ormene.
Hvis du går i party med 3 av heroene dine(dette er en veldig grei måte å få høyere lvl på heroen, fordi lvl har ikke noe å si når du styrer orm)
Gå ut fra en av byene feks Ruins of morah, så finner du et worm hole som ikke der dekket av noen finder, trykker på det og så blir hele partyet om til kraftige ormer.
Hvis du er ute etter greens kan du drepe alle i en klynge,( ta de som har ressurect først) untagen bossen når, når det er bare bossen igjen reiser du og får heroene til å stå lang borte slik at navnene deres blir grå hvis du trykker "P" så går du å dreper bossen alene. ikke ta grupper med bosser som har ressurect da må du ha hjelp av heroene til å ta han/ho.
Åja, sånn ja. Trodde du tok livet av ormene jeg:)
nei ormene er så gode at jeg ikke en gang ha prøvd å farme de
Jeg vil ambefale å farme Zelnehlun Fastfoot.
Funker helt konge med R/E
Hvorfor ikke farme noget der dropper noget mere værdifuldt?? Hans bue er kun 1k værd.
Ja men det er fult av enemies i rundt han som dropper masse shit som man kan selge til merchant å tene litt på.
Bug Bomb uttafor Yohlon Haven er litt morsomt da..
Aftershock og Shockwave
Ikke noe spess bra som droppes.
Tjener litt på å selge dritten.. =)
Du kan jo være Rt/R eller R/Rt splinter barrager mot Margornites i Turai's Procession, kan søke på youtube og sjekke noen videoer av runsa alle dropsa du får i HM,
Du kan jo skjekke hvor gammel denne posten er.
Du har jo også i Torment.. er en assasin og en dervish boss i Fallen plains of Jahai som er lett å farme, gode daggers og scythe :) Vet at daggers heter Chimors Daggers, er 20% longer enchantments og 5+ energy på den (perfekt for E/A farmers), og bossen på scythe heter Onslaught og dropper en scythe med hp drain -1/5hp on hit. :)