Guild Wars Norge

Full Version: Do preik-Hva gjør du på do?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
jo dette kommer kanskje til og bli det mest OT posten ever.

Jo jeg bare lurer på hva gjør du på do?Driter du bare eller barberer du deg etc.

Feks.
pisser du først så flusher så driter??
Eller driter du og pisser samtidig??(hvis det er mulig)
Har du kanskje bleia på grunn av at man vil sitte så mye forran pc som mulig?
Eller går du ut i naturen og gjør ditt?

Hvem vet så nå vil jeg høre noe bra svar (hvis folk gidder)

Selv: setter jeg meg ned pisser først så driter så tar jeg en stor klase papir og tørker og fløsher og vasker henne, den enkleste måten kanskje
Går inn, gjør det som skal gjøres, vasker hendene og går ut igjen. Ka i helvete skal man være så lenge på dass etter?
Går in, sitter så lenge at broren min begynner å brøle,vasker hendene, tar voks i håret eller deodorant om det trengs,kaster meg utigjen og prøver å ungå å bli overfalt av broren min, som er dritforbanna!
Jeg gjør det samme som deg Lopern =)
Er sykt avslappende å sitte på do!
Ohh, do ritualer er spennende ting :)

Skal vi se, om jeg skal på dritern fyrer vi alltid opp litt papir i bunn (noe vi lærte på nettet ett sted), før vi så pisser og så driter, samtidig som man helst skal lese donalt eller lignende.
Gjør det samme som eirik. Er en ganske smart ting å gjøre. bortsett fra at jeg ikke leser på no.. vanskelig å tenke på to ting samtidig vett :P
Gjør det samme som lopern, men jeg leser i "Dassboka" du kan få kjøpt i noen daglivarebutikker. Der er det dritmange bra vitser, fise-guider, osv, til jeg begynner fryse i rævva, så stikker jeg til datan igjen... xD
Ka faen er vitsen med å lese og drive dank på dass? Dassen bruker unødvendig mye tid av dagen, hvorfor være der enda lenge?

Get inn and get out!
1-2min er nok, uanz hva man skulle finne på å gjøre.
sitter på dass og driter og hører på musikk og om jeg kan driter jeg og pisser jeg samtidig,uansett er det digg følelse å drite.hehe
Trylle det er digg spesielt etter en gvg og du har holdt deg også endelig kommer du på dass det er en digg følelse!
Quote:Do preik-Hva gjør du på do?
jeg leser.
åhh..dritdigg vettu,hehe
trylle uten hender Wrote:sitter på dass og driter og hører på musikk og om jeg kan driter jeg og pisser jeg samtidig,uansett er det digg følelse å drite.hehe

Å høre på musikk mens jeg er på dass er noe av det verste jeg veit.. Aner ikke hvorfor.
DurinVIII Wrote:[QUOTE]Do preik-Hva gjør du på do?

Jeg driter.
Jeg bruker å snakke i telefon, og akkurat når ørreten skal i bekken så lar jeg personen i andre enden få høre plasket.

Hvis ikke telefon, så er det å lese avisen.
Jeg tar bilder, heh.
Quote:Do preik-Hva gjør du på do?
jeg treffer...
Ingen får vite hva jeg gjør på do. Det er for personelig :p
Ikke rart vi bruker en time paa aa faa igang gvg naar monkene vaare sitter paa dritern saa lenge.
Note to self- bleier i julepresang til lopern og trylle for julen 2006.
bruker samme taktikken som et chestrun med fullt av harbringers rundt kistene fort inn fort ut.
Pages: 1 2
Reference URL's