Guild Wars Norge

Full Version: Regler (hurra!)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
reglene virker grei de=)
Oppdaterte første post med henvisning til "Språk for fjols"-tråden på diskusjon.no. Ta gjerne en titt, og sug til dere nyttig lærdom.
Så, mao, nok et nazi forum hvor kjepphøye gnomer får herje på som dem vil og bare slette poster hvis det henviser til noe moderatorene har bomma på? :) så... flott
oh joy...
Muffi Wrote:Så, mao, nok et nazi forum hvor kjepphøye gnomer får herje på som dem vil og bare slette poster hvis det henviser til noe moderatorene har bomma på? :) så... flott
Skjønte ikke helt hva du mente, men personlig har jeg ingen planer om å moderere "nazi", noe mange kanskje allerede har lagt merke til. Ønsker ikke et regime lignende det diskusjon.no har.

Selv om ting som enkelte gjør kanskje står i strid med reglene, er det veldig ofte harmløst, og da blir det bare mer oppstyr om en moderator skal gå inn og være konge.

OK?
Daniel Wrote:
Muffi Wrote:Så, mao, nok et nazi forum hvor kjepphøye gnomer får herje på som dem vil og bare slette poster hvis det henviser til noe moderatorene har bomma på? :) så... flott
Skjønte ikke helt hva du mente, men personlig har jeg ingen planer om å moderere "nazi", noe mange kanskje allerede har lagt merke til. Ønsker ikke et regime lignende det diskusjon.no har.

Selv om ting som enkelte gjør kanskje står i strid med reglene, er det veldig ofte harmløst, og da blir det bare mer oppstyr om en moderator skal gå inn og være konge.

OK?

Relax, det kom fra Muffi aka not serious ^^
Så jeg kan ikke være seriøs? :) Jeg vil bare vite om moderatorene har tenkt å være like mye rasshøl her som de var på guildwarsnorge forumet. Da det var en syk krangel ang. rettkriving, og ene løken som syta på at noen ikke hadde tatt seg fem sekunder ekstra til å se over posten, at det ikke var noen skriveleifer der. Da jeg skulle skrive svar så fant jeg en post i en annen del av forumet av samme moderator som faktisk hadde to skriveleif der, da ble innlegget mitt sletta med en gang :) slikt er ikke demokrati, det er pur assholing tbh
Muffi Wrote:Så jeg kan ikke være seriøs? :) Jeg vil bare vite om moderatorene har tenkt å være like mye rasshøl her som de var på guildwarsnorge forumet. Da det var en syk krangel ang. rettkriving, og ene løken som syta på at noen ikke hadde tatt seg fem sekunder ekstra til å se over posten, at det ikke var noen skriveleifer der. Da jeg skulle skrive svar så fant jeg en post i en annen del av forumet av samme moderator som faktisk hadde to skriveleif der, da ble innlegget mitt sletta med en gang :) slikt er ikke demokrati, det er pur assholing tbh

Rættskriving e vikti hær på fårum åg, e it d tungvindt å læse dettå?

Anbefaler at du skriver så bra du kan, det gjør jobben mye enklere for alle.
Ehm, jobb?

Men på GWN var det jo noen som kom fra nord-norge og skrev ny norsk. Er det også lov? Det er jo bokmål.

Men stavangårsk e jo velldi feilskriving då, men eg tror eg klare å hålla meg onna d...
Volleyball Wrote:Ehm, jobb?
Jobben med å lese posten.

Nynorsk er greit. Bokmål og unntaksvis engelsk er også greit. Oppdaterte første posten nå.
Jeg må nok si at jeg synes reglene er litt vel strenge.
Hvis noen lider av lese og skrive vansker så kan man ikke bli sint stakkaren.
Det blir jo litt feil det også, men uten om det så skal jeg akseptere reglene.

så godt jeg kan ^__^

drit kul hjelm ikke sant?
Quote:Korrekturles posten din før du poster den - mange brukere irriterer seg over dårlig språk. Husk avsnitt, stor forbokstav og slike ting. Bokmål, nynorsk og til nøds engelsk er akseptert. Se for øvrig denne tråden på diskusjon.no hvis du føler at du har et forbedringspotensiale.
Står bare at du skal lese posten, og gjerne lese tråden Daniel linket til, som ikke er med hos meg. Så enkelt.
Ser ikke problemet. GWN mod har vært flinke de.
Synes ikke det er noe pes jeg..
Pages: 1 2
Reference URL's