Guild Wars Norge

Full Version: HA Build #1
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ikke noe nytt som alle er klar over men kjører dette buildet i HA "atm". Fungerer faktisk ganske bra men kan hende man sliter med Relic runs :/ (Skyldes sannsyligvis erfaring men det er nu så)

[build prof=R/W name="Thumper" Exp=8+1 Bea=10+3 Ham=12][Hammer Bash][Crushing Blow][Irresistible Blow][Rampage as One][Distracting Blow][Resurrection Signet][Charm Animal][Comfort Animal][/build]
[build prof=R/W name="Thumper" Exp=8+1 Bea=10+3 Ham=12][Hammer Bash][Crushing Blow][Irresistible Blow][Rampage as One][Distracting Blow][Resurrection Signet][Charm Animal][Comfort Animal][/build]
[build prof=E/Mo name="Warder - Sandstorm" Ene=11+1 Air=6+1 Ear=12+4][Sandstorm][Obsidian Flame][Shock][Aftershock][Ward Against Melee][Ward Against Elements][Ward of Stability][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Me/E name="Mesmah p0waH" Fas=10+1 Ins=8+1 Dom=12+3][Mantra of Recovery][Diversion][Unnatural Signet][Spiritual Pain][Power Spike][Power Drain][Shatter Enchantment][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Mo/Me name="Healer Monk" Div=10+1 Hea=12+3 Ins=8][Orison of Healing][Infuse Health][Heal Other][Light of Deliverance][Holy Veil][Healing Seed][Mantra of Flame][Channeling][/build]
[build prof=Mo/Me name="RC-Prot"][Restore Condition][Reversal of Fortune][Guardian][Protective Spirit][Holy Veil][Aegis][Inspired Hex][Mantra of Flame][/build]

Ting som kan skiftes ut:

Healer monk kan gå "Healer Boon" istedenfor det som er der nå.
Warder kan evt kjøres Arcane Echo > Sandstorm, har funket ganske greit de siste runs, men foretrekker som det er nå.

Kom gjerne med tilbakemeldinger.
Tror den elementalisten kan slite litt med energy. [[Aftershock] ut for [[earth attunement], [[shock] ut for [[gale].
Også synes jeg det er litt lite hex removal.
På thumperne så kan du ta ut en [[irresistible blow] for [[bestial mauling], og kanskje [[distracting blow] ut for [[disrupting lunge].
Regner med at dette er en pressure build, så jeg synes at obsidian flame på elen er litt bortkastet. Ta heller med gale for interupts. På thumpers pleier jeg å ha med bestial mauling eller pet interupt som disabler skill. En monk med divert hex pleier også å være kjekt.
JonSJ Wrote:Regner med at dette er en pressure build, så jeg synes at obsidian flame på elen er litt bortkastet. Ta heller med gale for interupts. På thumpers pleier jeg å ha med bestial mauling eller pet interupt som disabler skill. En monk med divert hex pleier også å være kjekt.

Jepp, Obsidian flame byttet vi ut ettehvert. Monkene er litt random, tar som oftest via VT eller chat, kommer også ann på hva som går på HA akkurat der og da.
Hadde tenkt å kommentere monkene, men what ever.

Jeg kan ikke skjønne hvordan laget deres skal gjøre skade, om folk finner på å ganke pets. Du er sikker på at en taintwarder ikke passer bedre inn i builden enn Sandstorm-warderen?
Daniel Wrote:Hadde tenkt å kommentere monkene, men what ever.

Jeg kan ikke skjønne hvordan laget deres skal gjøre skade, om folk finner på å ganke pets. Du er sikker på at en taintwarder ikke passer bedre inn i builden enn Sandstorm-warderen?

Blir litt presure med 2 thumpers og 1 sandstorm warder og i tillegg så klarer du enkelt å disable mange viktige skills til monkene med diversion.
Trodde selv ikke at man skulle klare å drepe Zaishen under 30sec men det går faktisk ganske greit.

Tainted er kanskje ikke dumt, men blir ikke skaden da enda mindre? men mer pressure blir det jo.
Som sagt, hvis folk bare dreper petene over and over, så får ikke thumperne gjort en dritt. Om man sprenger pet-likene med Putrid hele tida, slutter folk å drepe dem, for ellers gjør det vondt.
blir litt svart hvitt å si at med tainted necro så dreper du, uten dreper du ikke.
selvsagt, tainted hadde ikke vært dårlig i det buildet her, og putrid+ death nova på pets hadde vært bra, men først sier du om thumpers: "hvis man dreper pets får ikke thumperne gjort noe", og så sier du om tainted: "folk dævver hvis de dreper petsene"
blir ikke helt sant at forskjellen er så stor, som jeg sa over hadde tainted funket bra her, men hvis motstanderne finner ut at de dreper pets, så hjelper putrid og death nova lite for å drepe folk, når thumperne ikke deler noe særlig med skade uansett
Sant nok. Men jeg synes iaffal det blir for risky å la bikkjene være så "ubeskyttede" som de er i denne builden - spesielt med tanke på at hver jævla lag i HA enten har Sandstorm, eller spirits som flyr på alt som beveger seg.
Reference URL's