Guild Wars Norge

Full Version: Leter etter farming guild!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Så ikke noe annet alternativ å poste denne...

Jau.
Guilden burde ha Ts/Vent, Hall, kappe og 20+ medlemmer som er logget på sånn ca annenhver dag.
Vil helst ha internasjonal guild, gjerne med flerkulturelle og modne mennesker, som snakker brukbart engelsk:p

Guilden burde gjøre fow, uw, tombs(?), littegranne alliance battle, kunne dele farming builds, kunne diskutere builds og komme med forbedringer til den.

Har sett at noen guilds har som krav å ha eller spare opp til fow armor, eller 15k armor. Jeg sparer til fow hjelm på warrioren.

Om meg:
Tre characters:
W/X X Kenneth X (Kan farme alt fra IDS, FOW, Boss explotation etc)
Mo/X Nithia Kenneth (55hp og shiverpeak runner)
Rt/X Kenneth goes Rit (Fow forest farmer)

Explorer title på monken og riten, rank3, skal få skillhunter og treasure hunter på warrioren.
Da kan du sikkert joine guildet jeg er i nå, SoD.
http://www.thesouls.org

Kanskje det er noe for deg.

Pure PVE guild som gjør kun PVE og enn del Alliance Battle, grunnen at jeg er her nå er pga militærtjeneste.
Nagina??
kan jeg joine guilden din??
(Master Baltazar)

Moderator edit:
Besøk forumet deres hvis du vil joine, ikke mas her.
Skal legge inn søknad Nagina=) Så bra ut.

Wasted x - You just got reported.

adawen

Til informasjon: Det å registrere seg i forumet vårt regnes ikke som en søknad. Ta kontakt med meg (IGN: Kelah Tunai) eller Nagina, ingame.
Ok, tenkte at etter registrering, ville det komme opp noe slags forum.

adawen

Kenneth Wrote:Ok, tenkte at etter registrering, ville det komme opp noe slags forum.
Joda, men det er bare guildmembers som har tilgang der. Virker kanskje litt tungvindt, men jeg liker å ha oversikt..
Hehe^^
Tar kontakt Ingame.
Denne tråden kan lukkes/stenges!
Reference URL's