Guild of Spirits (GoS) søker etter nye medlemmer.
Vi har kappe og Guild hall på Isle of the Dead.
Vi er for tiden ca. 10 medlemmer hvorav 3 er offiserer.
Hovedaktiviteten er PvE, men deltar også i AB og litt annen PvP aktivitet sammen med alliansen.
Guilden består av ca. 10 aktive spillere. De fleste er innom daglig. Erfaringen er spredt, noen har så vidt begynt, andre har rundet faction.
Vi er i kurzick allianse med 7 andre norske laug.
Vi har guild forum
her
Intersserte kan kontakte meg i spillet; ing Midnight Howler, Sjuende far i huset, eller send meg en pm.
Alternativt kan du søke via forumet vårt
her
Tenker jeg blir med og sprer litt propaganda for guilden jeg :P
Ble med i denne guilden da jeg startet opp med Guild Wars igjen tidlig i høst. Angrer ikke på det. :D
Folk i guilden er skikkelige folk som tar seg tid til hverandre, som jeg synes er noe av det viktigste med en guild.
Tviler sterkt på at noen kommer til å angre om de blir med i GoS.
Må følge opp litt jeg også. Har vært her siden jeg begynte med GW og aldri angret(Har ikke just begynt å spille).
Hvis noen ber om hjelp, pleier personen alltid å få hjelp, som et ekspempel kan jeg si at for noen dager sidne trengte en av oss hjelp, og alle som var inne da(ca.9 stk) droppet alt de gjorde og hjalp den personen.
Anbefaler guilden sterkt og må også si at alliansen er strålende.
Koselig at det er aktivitet der også.
Hvis du vil joine kan du kontakte ultima thule eller du kan også kontakte meg in-game på Esso Frogza eller Esso Dervana.
Håper du joiner.
Fint og se at GOS fortsatt er i live.
Nå har ikke jeg spillt gw på noen mnder, men jeg kan anbefale guilden på det sterkeste.
Ultima Thule er en god leder og det er derfor jeg gjorde han til leder for et halvt år siden.
Lykke til!
Får vel kanskje gi en litt kudos jeg også da.
Jeg er vel egentlig blant de ferskeste medlemmene i GoS, tror jeg. Joinet vel for et par uker siden, etter at Defau hadde snakket med offiserene.
Har ikke fått deltatt i noe GvG eller liknende events med guilden, men jeg liker meg der for det om.
Synes det er kos med en helnorsk guild egentlig.
Er noen på utkikk etter ny guild, spør om å få joine GoS! Jeg er sikker på at du vil trives der.
Btw: Sorry for at jeg har vært lite online de siste dagene. Har vært rimelig opptatt om dagen.
er dette et factions guild eller går det greit med noen av de andre? sikkert et dumt spørsmål men...
lurer på å melde meg inn, er ganske fersk selv om jeg har hatt spillet i nesten ett år (har stått fast en plass i Ascalon, så jeg ga på en måte opp :P). Skal kjøpe nightfall i dag, har prologen. Er lvl 10 (snart 11) elementalist/warrior.
Medlemmene i GOS er spredt ut over hele spillet, unntatt pre-searing, 2 (3?) har rundet nightfall, og noen er i faction. Selv har jeg 8 spillere fordelt utover prophecies, factions og nightfall. Vi har også en alliance med spillere som hovedsakelig ser ut til å være i factions eller driver med litt PvP.
Alternativt send meg en PM så skal du få en invitasjon
Vi er fremdeles på jakt etter flere medlemmer, medlemstallet er nå 15.
Guildet består av en moden og rolig gjeng, det har sjelden eller aldri vært nødvendig for noen av nåværende lederne å gripe inn pga språk eller oppførsel. Nå som medlemstallet har økt litt, har vi blitt enda mer i stand til å hjelpe hverandre med oppdrag, etc. I dag slo vi oss sammen og gjorde Iron Mine med full bonus uten nevneverdig problemer, kjempegøy.
Morn, Jeg lurer på om jeg skal prøve og melde meg inn. Det er en del månder siden jeg spillte guild wars sist, men har begynnt og spille igjen nå. Er ikke særlig pro på guild wars, har en lvl 13 char Ritualist/monk og spille for det meste Factions, men har også prophecies. Håper jeg får joine..
MisterB Wrote:Morn, Jeg lurer på om jeg skal prøve og melde meg inn. Det er en del månder siden jeg spillte guild wars sist, men har begynnt og spille igjen nå. Er ikke særlig pro på guild wars, har en lvl 13 char Ritualist/monk og spille for det meste Factions, men har også prophecies. Håper jeg får joine..
Du er hjertelig velkommen. Oppgi ingame navnet ditt, så skal jeg sende invitasjon.
Ikke for å ødelegge, men alliancen er dau. så godt som..
Ingen på, ingen aktive, ingen som samler factions...
Vi har ca. 5200 med de 5000 jeg satte inn idag..
men likevel er det fint for deg som ikke fokuserer så mye på pvp.
(om noen vil jeg skal fjerne denne, så si ifra.)
Men guilden høres fin ut.
Fikk litt lyst til å joine faktisk.
Arashi Wrote:Ikke for å ødelegge, men alliancen er dau. så godt som..
Ingen på, ingen aktive, ingen som samler factions...
Vi har ca. 5200 med de 5000 jeg satte inn idag..
men likevel er det fint for deg som ikke fokuserer så mye på pvp.
(om noen vil jeg skal fjerne denne, så si ifra.)
Men guilden høres fin ut.
Fikk litt lyst til å joine faktisk.
Er klar over det, og medlemmene i GoS er bedt om å komme med kommentarer/forslag til ny allianse. Det er nok kun dager før GoS kommer til å avslutte medlemskapet i nåværende allianse og komme med en forespørsel om å joine en ny allianse. Jeg måtte bare få gjort unna sommerferien først.
Så hvis noen har lyst på en ny kurzick(?) allianse partner, så kan de jo forberede svaret nå.
vi søker allianse...vi i CRAP mener jeg.norsk guild som jeg starta,en guild som er ute etter erfarne pve spillere som farmer og vi søker etter allianse og vi er kurzick..sen meg en pm hvis dere vil joine alliansen
IGN: trylle uten hender
ultima thule Wrote:Er klar over det, og medlemmene i GoS er bedt om å komme med kommentarer/forslag til ny allianse. Det er nok kun dager før GoS kommer til å avslutte medlemskapet i nåværende allianse og komme med en forespørsel om å joine en ny allianse. Jeg måtte bare få gjort unna sommerferien først.
Så hvis noen har lyst på en ny kurzick(?) allianse partner, så kan de jo forberede svaret nå.
Vi har tenkt å det samme.
Lederen i [king] har slutta med Gw og starta med WoW..
Beklager, jeg har joinet Soul of Destruction.
Quote:Heisann!
Jeg vil gjerne joine guilden din!
Jeg har hatt Guild Wars siden det kom ut og har passe god erfaring. Har ikke spilt Guild Wars på en god stund nå, så er litt ute av trening.
Har en Ranger/Mesmer i level 20 som jeg har hatt siden Prophecies, men planlegger å lage en Elementalist, er ikke sikker på andre-proffesion.
Har både Prophecies og Factions, men ikke Nightfall.
Grunnen til at jeg søker en guild, er at jeg ofte har slitt med å finne et godt PvE-party, og har slitt endel med missions (greide aldri Prophecies-campaignen/ga opp). En guild kan hjelpe meg med å bli bedre, lettere greie missions og skaffe meg en god sosial omkrets.
Ingame kontakt: Tom Traveler/Endur Thale