[build prof=W/any name="artig ting" axe=11+1+2 tac=12+1 str=6+1][Triple Chop][Executioners strike][dismember][axe twist][soldiers strike]["watch yourself"][Healing signet][Bonetti's defense][/build]
en type tank ting jeg bruker noen ganger i ab
funker ganske fett.
Gale warrior: [Devastating Hammer][Fierce Blow][Crushing Blow][Sprint][Frenzy][Healing Signet][Gale][Auspicious Blow]
Funker nødvendigvis ikkje spesielt bra, bruker den bare for å få ha gale på en warrior :P
hvis du ikke har lyst til å bruke gale kan du bytte gale ut for mending touch og fyre bulls strike eller hammer bash inn i stedet. i tillegg er enraging charge gg som hammerwar i ab.
kanskje tenke på at det er ikke alle som har nigthfall
han postet et build! hvis ikke du har skillsene ikke bruk buildet. så enkelt er det, burde vel nesten -repet deg etter all unød shit på forumet, men siden du e en kid og har -8 fra før skal eg la vær. MEN PLS SKJERP DEG!
[build prof=A/D name="Scythe Sin" scy=11 sha=8+1 cri=11+2+1][critical eye][way of the assassin][critical defenses][malicious strike][chilling victory][wearying strike][signet of malice][/build]
Den siste skillen kan være shadow refuge, mystic regeneration eller noe som healer. eller noe annent hvis du ikke trenger noe healing.
funker bra som tanking og skulle kunne cappe de fleste baser alene.
ikke ele though
fordi jeg ikke kan poste mer enn 1 build av gangen får jeg double poste da...
[build prof=A/E air=10 cri=10+1 dag=9+3 sha=7+1][glimmering mark][black spider strike][twisting fangs][black lotus strike][blades of steel][shadow refuge][/build]
brukes til å hunte ned mest dervish, warrior og assassin men kan brukes som spike mot f.eks elementalister.
Var ikke nok "bilde plasser" så jeg måtte kutte litt på buildet. den nest siste skillen skal være heart of shadow
Den siste skillen kan være feigned neutrality for ekstra healing eller mark of instability for knockdowns. ditt valg om det skal være noe av det eller noe annent
hvis du skulle møte en person med ganske høy rustning og du må kjøre komboen flere ganger skulle du ikke gå tom for energy før den 3. komboen er ferdig
D/Mo 13 mysticism, 12 scythe, 8 earth
[mystic sweep][victorious sweep][pious haste][avatar of balthazar][watchful intervention][faithful intervention][mystic regeneration] Purge conditions