Litt gøy at de som sier at de ikke bryr seg om rep, ikke har noe rep.
rep er kult.
jeg har null i rep nå, men rep har jeg fått. minus og pluss.
Jeg var kul og ga deg rep siden du ga meg. Nå har begge vi to godt rykte, så nå har det vi sier mye større effekt en før. -.-'
For respekterer oss som konger nå, fordi vi har +rep :D
Daniel Wrote:Synes du virkelig de fortjener det? Synes du du fortjener å få svi for en liten feiltakelse du har gjort, eller synes du heller at den det (positivt) gikk utover skal yte deg en teeny tiny tjeneste og la feilen rettes?
Altså, hvis det er banken som bedrift det hadde gått utover, så ville jeg latt dem ta skaden for det, siden det er deres egen feil, og 16 høvdinger ikke er stort mer enn lommerusk for en bank. Hvis det hadde gått utover en privatperson ville jeg gått for at feilen rettes, og kanskje gitt personen som hadde gjort den teeny tiny tjenesten å gi tilbake pengene en teeny tiny finnerlønn. Når han derimot gir avkall på 16 000 kroner og ikke får noe for det, skjønner jeg at han er litt forbanna.
Tenk om pengene tilhørte en gammel dame, som hadde tenkt å bruke pengene på å sklisikre badet, slik at hun ikke trynet i dusjen flere ganger? Tenk om pengene tilhørte Mor Theresa?
Tenk om de tilhørte en narkoman som hadde tenkt til å bruke det på dop, og hvis du ikke hadde sagt fra hadde du reddet livet hans? Nå ligger han kanskje og råtner i rennesteinen et eller annet sted.
Tenk om du aksepterte at du fikk pengene uten å bekymre deg, og byttet dem i en veldig stor TV?
Den gamle dama kunne da i det minste gitt ham en femtilapp eller noe fordi han gadd å gi henne pengene, eller banken, som faktisk var den som gjorde feilen, kunne ha dekt det.
Phoenix Wrote:Tenk om de tilhørte en narkoman som hadde tenkt til å bruke det på dop, og hvis du ikke hadde sagt fra hadde du reddet livet hans? Nå ligger han kanskje og råtner i rennesteinen et eller annet sted.
Eller at den narkomane nå fikk dopet sitt, og da slipper å drepe den gamle damen for å få nok penger?
Anyway, penger ble det allikevel. fikk lønning i dag :)
9 dager til jeg får lønning. Æsj. Vil ha masse penger nå, så jeg kan dra på peppes. Noen som veit hvor lenge det opplegget med spis så mye du vil for 94kr varer?
Til 12., er det ikke?
Du kan jo bare kjøpe deg tre frossenpitsaer av favorittypen din, da.
Jeg har 10-15k, og får 14k i lønning om en drøy uke. :))))
Da instalerte jeg Gw igjen på PC'n etter jeg reinstalerte den =)
Så du rereinstallerte GW?
Nei, setningen over var dårlig bygget opp. Det jeg mente var at jeg hadde reinstalert PC'n og nå tatt meg tid til å instalere GW igjen etter PC'n ble reinstalert.
Åh da rekker jeg ikke før å spise der før det er over. Kjedelig. Da blir det 3 Big Ones i stedet da! ^^
Ja, det er zind på deg. Eventuelt kan du jo kjøpe salat for 94 spenn (salaten var jo også en del av buffeten).
Synes peppes-pizzaen mister all smaken når de krydrer den sånn. kjøper wok på sunn&nam når jeg er sulten jeg :)
Men digg at det bare koster 94kr da, men om man skal spise maasse så blir det likevel dyrt pga brusen er ikke akkurat billig der.
Kan få gratis vann da. Spiste faktisk salat på jobben i dag jeg. Er ganske så sund (sund?). Droppa trening i dag da. Må få kommet i gang med GW igjen =)
Messiah Wrote:Droppa trening i dag da. Må få kommet i gang med GW igjen =)
Ja, for alle vet at GW>RL ^_^