Det er vell egentlig care hvem som vinner :)
Om du skjønne :P
Mikael og Mithos Hva er deres mål med dette?
Skriv det og kom over det
Mitt mål? Do you really care? Vel, anyhow- here it is:
Mithos skal innse at han tar feil & lage en beklagelsestråd der han beklager å ha sværtet xGFx's gode navn og rykte ved å spre løgn.
gl
Mitt mål: Få Mikael banna fra dette forumet.
Ditt mål er lettere å nå en mitt. Får vel adde secondary målet mitt da; å få Xqtr og dets medlemmer til å bli landets mest forhatte folk og guild.
Da vant Mikael, men bare halveis siden det var secondary målet hans som vant.
Nå mangler bare primary målet...
/care
Btw, hvordan får jeg programmer o.l. som ikke funker på OSer over windows 98 til å funke på windows xp?
Phoenix Wrote:/care
Btw, hvordan får jeg programmer o.l. som ikke funker på OSer over windows 98 til å funke på windows xp?
Du kan prøve: Høyreklik på snarvei/.exe fil -> egenskaper -> kompatilibitet -> kjør dette programmet i kompatilibitetsmodus for: Windows 98/Me
Dunno om det vil hjelpe.
opno Wrote:Phoenix Wrote:/care
Du kan prøve: Høyreklik på snarvei/.exe fil -> egenskaper -> kompatilibitet -> kjør dette programmet i kompatilibitetsmodus for: Windows 98/Me
Dunno om det vil hjelpe.
Problemet er at dette er en CD. Og når jeg høyreklikker på (E:) så er det ingen kompatibilitets-fane på egenskaper.
Du må ga inn på mappa der du installerte programmet, finne .exe fila og gjøre som opno sa
Problemet er at det er en CD som jeg skal få til å funke, når jeg kjører den kommer det at jeg enten bruker windows 2000 eller NT og at CD'en ikke greier de OSene.
så jeg må få Cd'en til å funke på XP.
lol aldri erfart det problemet :S
kaslags program det er snakk om?
lol, sitatet mitt som signatur :)
Føler meg litt flink, har lest minst 50 sider pensum i dag, noe som ca 50 sider mer enn en vanlig dag.
Valder Wrote:lol aldri erfart det problemet :S
Et spill...
Selger for 1 mill, frakt tar 1 uke.
Phoenix Wrote:Valder Wrote:lol aldri erfart det problemet :S
Et spill...
Siden han drøyer så mye med å si det er det nok Gay Strip Poker elns.
Starring: DildoKarl? ^^