Guild Wars Norge

Full Version: Drittpreik - Utenomsnakktråden!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
MÅ rep pointsa ha no med GW å gjøre?
@ Eplefisk; Jess mann.
Nei, men når Arashi skriver stygt tilbake til han fyren som sier at han har bursdag snart(dvs. rep points som handler om andre ting en gw), og sier at han kan glemme å få rep points for det (noe han selv aldri har spurt om), så bør han jo lese igjennom sine egne rep-points, der det kommer frem at han er en offtopic spammer som blir digget for musikksmaken sin, og det kulhetsgreiene han har (som jeg selv sliter med å se).
Hehe skjønner hva du mener. Spørsmålet var egentlig ment sånn generelt. Man burde kanskje gi rep points etter ting som har med GW eller forumet og gjøre. Men på en annen side så kan man jo se på hvilket grunnlag man har fått rep points og så grunnen kan vel egentlig være hva som helst.
Se på Nagina f.eks. han får +rep pga GW tingene han poster. Enig at man ikke skal få rep points fordi man har bursdag, men
1. Arashi sier noe som ikke er sant.
2. Arashi bør ta en titt på sine egne rep points, der han vil merke at han ikke har fått en dritt rep-points for gw delen selv.
Ja for rep er så utrolig viktig, alle bryr seg om rep og hva som står der. Give me a break, de fleste kjenner til hverandre her på forumet, så eg syntes rep er en unødvendig ting. Med mindre en ny person kommer innom og spør etter noe, da stoler man mer på en som har høy rep enn minus rep.

Kos og klem <3
Ekke BiOhazard ei jente da? Partial Insanity på gamleforumet?

Jezez. Krangle over gratulasjoner.
Azeroth: Veit, jævla tapere ass. Bra noen av oss er litt bedre eller hva? :P
Eirik Wrote:Azeroth: Veit, jævla tapere ass. Bra noen av oss er litt bedre eller hva? :P

Akkurat, man skal heller krangle om spessielle tittler....
Rep er alt.
Eller bare være snill?
Det er jeg også!
Jeg er care når det gjelder rep, det er unødvendig IMO.
Det er en grei måte å finne ut hvem du kan stole på.
Si at du spør hva skal jeg gjøre for å komme videre i prophecies, og en med -3 i rep sier at du skal farme stone elementals mens en med +20rep sier at du skal gjøre ett mission. Hvem stoler du på?
Ingen/meg selv er det rette svaret (sett fra et filmperspektiv).
Aah, bogus! Ringte kontofonen i dag, og forventa og høre "du har null kroner og sytti-åtte øre, igjen på konto."

Men fikk høre at jeg hadde nærmere 16 tusen der, så jeg liksom bare woooot!!
så jeg ringte banken og spurte hvor de kom fra lizzom, og de bare "bra du sa fra om det, det har vært litt feil osv.osv." så de trekte tilbake pengene, og hadde ikke jeg sagt fra så hadde jeg sikkert vært mye rikere nå.

Hater banken.
Hvis du absolutt ville beholde dine griskhetstrukne penger, hadde du nok sjekka nettbanken istedet. Jeg tror at du på et underbevisst nivå ønsket å være ærlig og redelig.
Vil tru du hadde hatt det enda kjipere etter at du hadde blåst de 16 000 på et eller annet fjas, for så og få en telefon fra banken der du blir bedt om og betale tilbake 16000 i løpet av 7 dager eller få beløpet i lån....
Vel, det er da bankens egen feil, egentlig? Han burde da strengt tatt få bruke pengene hvis banken hadde feilsendt dem, og banken burde dekket kostnadene selv.

Edit: Kan ikke skjønne at jeg glemte å skrive det jeg egentlig hadde tenkt å skrive: Neste gang du får et stort beløp uærlige penger, send dem til meg. Jeg garanterer at jeg finner på noe bedre for dem enn banken gjør.
Synes du virkelig de fortjener det? Synes du du fortjener å få svi for en liten feiltakelse du har gjort, eller synes du heller at den det (positivt) gikk utover skal yte deg en teeny tiny tjeneste og la feilen rettes?
Reference URL's