Guild Wars Norge

Full Version: Drittpreik - Utenomsnakktråden!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Om man virkelig suger fins det alltid en hjelpende hånd som vil ta vare på deg.

Start cheating today!
FM 2008 blir artig. Og meget posetivt at de (muligens) klarer å lage spillet raskere og raskere for hvert år, samtidig som de legger til flere spillere / lag. At det loader raskere / simulerer kampresultater raskere. Var det som var noe av det kjipeste med de eldre CM/FM versjonene, at det tok så lang tid. Og flere ting å styre, samtidig som oppdaterte spillere og nye talenter osv blir digg. Forresten så er det mange av de unge talentene som CM/FM hadde for en del år siden, som har slått til nå, slik som CM/FM spådde. Det er ganske artig. Mange av dem som spilte FM visste at Kasper Smiechel (?) kom til å bli en god keeper, mens det nok kom overraskende på mange.
Jepp. Masse buttoncheats.. RRXYYRRX og BXR for eksempel. Eller BxB
Hater managerspill. finner lixom ikke lysten, skjer ikke noe jo.
du skjer jo ikke jo! Eid ass...
Her kan du laste ned Eldre, men kule spill..

http://www.itavisen.no/sak/395192/Spill-...lt_gratis/
Idag skaffer jeg meg NF og Gwen, har valgt og slutte med wow til fordel for GW (og irl lol).

Gleder meg stort nå :)
gg ajaco
Ajaco Wrote:Idag skaffer jeg meg NF og Gwen, har valgt og slutte med wow til fordel for GW (og irl lol).

Gleder meg stort nå :)

Hva skal man si, wow? :p
Noen som har GWEN her som kan si om det er verdt pengene?
EN er artigt det..
Ja det er verdt pengene.
Enn de nye skillsa?
Virker som de fleste er gamle med nye navn og sånt.
Hvis en liker pve er det definitivt verdt det. De fleste nye skillsa er pve-only. De nye pvp-skillsa er ikke noe å hoppe i taket for.
pimps and hoes, jeg utgjør en jævlig dårlig student..
hvorfor det?
oln Wrote:Hvis en liker pve er det definitivt verdt det. De fleste nye skillsa er pve-only. De nye pvp-skillsa er ikke noe å hoppe i taket for.

Tenkte meg det.
Var jo litt sånn med factions.
Mange av skillsa kom med nye navn..
Lvl 19 TS i h2 nå lol.
hehe, ligger langt bak i pensum nå, og gjør aldri noe arbeid.. I går møtte jeg ikke engang opp i timen fordi jeg hadde vært på fylla..
Men du er jo drittøff også, da.
Reference URL's