si det til de i klassen min du de er helt WoW frelst og snakker ikke om annet (de dustene) og mener alt annet er for tapere. selv om de blir Totalt eid i alle andre spill av kimpizzene mine og meg.
Wow er artig nok det, problemet er at du må spille et halv år med pve før du faktisk kan nye spillet. Med gw er det egentlig bare noen timer dersom du har nok cash (noe jeg ikke har.)
Orker ikke wow.
Det er jo for det meste å gå opp i lvl, raid, få bra gear, og så pvper du..
Wow er bare tidskrevende, ganske pointless spill spør du meg.
Standard wow gamer:
-Komme opp i level.
-God Gear
Og dere som har spilt WOW lenger, vet akkurat svaret dere svarer på dette, BATTLEGROUND, Ja jøss... som det er noe bedre, lol =)
Hvis Horde og Alliance gikk til full pvp krig mot kvarandre skulle eg vurdert å spille det, men Blizzard serverane støtter selfølgelig ikkje slike events. Og dei som spiller wow er heller ikkje smarte nok til å organisere seg på ein slik måte.
Var litt rått i går, en gjeng med hordes angrep Stormwind, gg! ^^
sier meg ikke en dritt. Stormwind that is
Infrakx Wrote:sier meg ikke en dritt. Stormwind that is
Ikke så viktig, de som skjønner, skjønner!
Poenget er at du må ha ca. no life for å kunne spille wow til det fulle. "teamevents" på gw er som oftest Pvp områder som tar noen timer, eller gvger som varer alt fra 2 minutter til en halv time ++. Hvis man leser rekruteringstråder på wow-forums så er det:
You need to be able to play from 19.00 to 01.00. Noen ganger 23 også, men poenget er at hvem er det som virkelig har tid til å stille opp så lenge dag etter dag? Man har jo lekser og alt mulig annet som må gjøres, og hvem er det da som har tid til slikt?
De "ekte" wow spillerene levler, gearer opp i instancer, og så raider de til de får godt gear, og så raider de og raider de. Tror ikke det er så mange som pvper, fordi speccen (talentpointsene) gjør det veldig vanskelig å pvpe. Men folk farmer også items som de trenger for potions og flasks osv.
Death Pact signet saccer/resser team i AB er gøy... 100-0 til Luxon før man starter,
500-40 totalt
Så har jeg en lvl 61 priest og da.
adawen Wrote:Rydier Wrote:Mac sucks, får ikke min før jeg drar på ferie... /cryface
Men det er jo ikke Mac'en sin feil!
That said, jeg tror jeg skal kjøpe meg en HP Compuke - rett og slett fordi jeg er lite sugen på å bruke 20k på en MBP :/
Dakals iBook'en begynner å bli litt sliten.
OK, Apple sux da. Bruke 3 uker på å levere en bærbar bare fordi man valgte litt ikke-standard utstyr burde ikke vært lov...
Oisann, enorm utvikling av forumet her. Har ikke vært her siden det startet. Bra jobba.
Hei forresten.
vet ikke h vem du er, men
Mikael Wrote:Death Pact signet saccer/resser team i AB er gøy... 100-0 til Luxon før man starter,
500-40 totalt
det var jo bare gøy! sitter med screenshot av luxon som vinner 38-507 på grunn av oss =)
men faen som folk ble sint på oss =D