Guild Wars Norge

Full Version: Drittpreik - Utenomsnakktråden!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haha, det der kunne du opno!xD Studert det?

Jeg tror at Kenneth tror det pga. du har noen skriveleif(oops), og i sig'en din står det "sorry skriveleif(oops)".

Kansje noe med det?

Ork, jeg trodde copy&paste var forbudt her på forumet?xD
Volleyball Wrote:Ork, jeg trodde copy&paste var forbudt her på forumet?xD

Kommer vell an på hva man copy&paster? :P

Kunne godt ha skrevet omtrent det samme selv, men det er mer slit.
denne.meldinga.er.pur.copy&paste.fra.din.melding.Volleyball.Ork
Jeg har bare noen skrive feil derfor skriver jeg det

som som da jeg skrev spille som skulle bli spise
Lopern Wrote:Jeg har bare noen skrive feil derfor skriver jeg det

som som da jeg skrev spille som skulle bli spise

Finn 5 feil...
Herregud Lopern, les over posten din 5 ganger før du poster og rett feila. Det er ikke så vanskelig.
Pliiiiis.
Mikael Wrote:huden under venstre øye har begynt å sprekke opp, lovely.

Digg^^ Men det du faktisk kan gjøre er å lage en blog dette er her er jo nesten en blog men lag deg en blog noe sted anbefaler http://www.blogspot.com funker phett
Daniel Wrote:
  • Korrekturles posten din før du poster den - mange brukere irriterer seg over dårlig språk. Husk avsnitt, stor forbokstav og slike ting.

Vil minne om at det faktisk står i reglene nå at man skal prøve å skrive så fint/riktig/bra som mulig. Vi skal selvfølgelig ikke være grammatikk-nazier, men vennligst prøv og følge denne regelen. Ingen av oss har perfekt språk, men dersom du sliter med at du skriver fortere enn du tenker så skriv litt saktere.
Okei Jeg skal skjerpe meg. Men jeg syns at folk skal tolere en hvis grad av trykkfeil....

Unskyld hvis feilene mine har vært til bry. Ikke rart jeg bare for 4 i skriftlig(burde jeg kanskje ikke ha sagt)

1.gang fant 1 feil
2.gang ingen feil
3.gang ingen feil
4.gang ingen feil
5.gang ingen feil^^
Fortsatt 3 leifer som jeg ser bare jeg leser det en gang.
Jeg har 0 i skriflig, relax.
Kenneth Wrote:Fortsatt 3 leifer som jeg ser bare jeg leser det en gang.

Ja men da kan du ha litt forsårelse at jeg ikke alltid skriver.
Blir så lei av at alle maser om det lev med det....

Der gikk vell modorator mulighetene ut i dass.
Takk nagina;)
Godt nytt år, alle sammen :)
Godt nyttår alle sammen!
Yay meg, bare sjarmør etappen igjen, en time og et minutt igjen til jeg skal sove 10 timer +.
Ja god nytt år, hele asker kommer til å ekspoldere! av fyrverkeri
Mikael Wrote:Godt nyttår alle sammen!
Yay meg, bare sjarmør etappen igjen, en time og et minutt igjen til jeg skal sove 10 timer +.

Klarte du 6 dager uten søvn?
Nagina Tools Wrote:
Mikael Wrote:Godt nyttår alle sammen!

Klarte du 6 dager uten søvn?

Det ble nok 7 ja, om 25 min. Digg med skole til uka, fra og med neste uke skal 3 pers knele+dypt bukk og si "As you wish, Master-Mikael" hver gang jeg ber dem om noe. Gleder meg til en kammis skal drikke "godmiksen" som består av all mulig juledrit (ribbe, pinnekjøtt, julepølse, julebrus, marsipan, seigmenn, julemiks) fra julaften, har stått og godtgjort seg i en uke nå. Gleder meg til å se trynet hans rofl. Jeg er herved eneste Jedi Master i klassen w00t xD +Noen lapper rikere + heder og ære + en Windows Mediaplayer liste som ikke ligner grisen (play count med enkelte på 1k+)

Skal skrive en rapport på 5-10 sider sk. 12 TNR 1 1/2 for fun. Artig idag, så Kangoroo Jack, aldri hatt så moro av en dritfilm før.
Hvilken naruto-episode kom du til?
Phoenix Wrote:Hvilken naruto-episode kom du til?
95-96- en klassiker "A life sacrifised for the fight"
keywords: "Ninpo: Sosou Saize/Genesis of Rebirth"
"I am the fift Hokage"
"The bet, I won"
"That boy isnt looking too good"
halo va sjera

I dag sov jeg til fire, og i morgen skal jeg sove til seks.
Reference URL's