Guild Wars Norge

Full Version: Drittpreik - Utenomsnakktråden!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kom an mikael vi vil ha en oppsummering! (hvis du ikke har sovna da:P)
Bare jeg som synes at 3/4-casting time-skills ser ut som det står 5/4 ingame?
EIRIK OG DANIEL FORPESTER FORUMET

IGNORANCE<3
mot Wrote:EIRIK OG DANIEL FORPESTER FORUMET

IGNORANCE<3

Old.
Dere fårstår snnsynligvis ikke ironi. jeez
Sorry har ikke hat tilgang på internett, satt på mongotoget i 1 time, måtte selvfølgelig sette meg i stilleavdelinga... Det er meg alene i hele vogna... Tar opp pcn siden det ikke forstyrrer noen. Tror du ikke den kjøttpøcken av en konduktør kommer og ber meg smelle den igjen =(

Idag har jeg ikke gjort en dritt, bare musikk og telle prikker i taket+ lage drit i photoshop cs2. SKal prøve å få lagt ut bilde. Driver å "skal bare lukke øynene bittelitt" sovner hele tida, så da beiner jeg i dusjen.. Tror jeg tar 1 dag ekstra og øker innsatsen. Mye fetere å si at man har døyna en uke en 6 dager.

Men har noen ideer? Jeg syns alt er moro, så anything duger så lenge det ikke inneholder for mye fysisk aktivitet. Gikk fra Nationaltheateret til Oslo S over Karl Johan, lengste tur i mitt liv føltes det ut som, synet begynner å bli litt messed up så kræsja i en 2-3 folk og noen søppeltønner/lyktestolper. Gikk også forbi Kondomeriet uten å titte inn :O

Nå skal jeg hjelpe pappa med å bære drit fra jobben, forventer minst 2 ting jeg kan gjøre når jeg er tilbake. Oh btw, huden under venstre øye har begynt å sprekke opp, lovely.
MadRamirez Wrote:Dere fårstår snnsynligvis ikke ironi. jeez

Ville heller si at du ikke forstår det :D
@Mikael, se alle episodene av Naruto eller noe.
Ok takk, will do :D
Sitter her å ja finner musikk til En v blogg jeg skal lage men jeg finner ingen ing-.- hjelp
Hva er v blogg?
V blogg er som en blogg bare at du filmer det.... du har hørt om Lonleygirl15 på Youtube hu som var fake... jo hu satt først forran pc og pratet om livet og hva hun hadde gjort etc det er Video blogg, men nå har jo hun tatt av da med folk som forfølger henne på grunn av relgionen hennes etc bare gå på youtube og søk på lonleygirl15 eller danielbeast som er hennes beste "venn".

Har funnet musikk og det ble slipknot-Before i forget<33
Ay ay...! Da var hjemmekinoen satt opp, pcen fungerer igjen og alt er på stell. Alt som mangler nå er å stå på oppkjøring på tirsdag, for å så kjøpe meg en Wii.
får ikke ha WII, mamma og pappa forbyr det i huset (de mener det er bortkasta penger).
Hva er jo ikke bortkasta penger, kanskje de er redde for at lille rider skal få kontollen i huet? neida :P
Har du dysleksi Lopern?
Karl, bytt avatar. Tror hele tida at det er Ereth.
er ikke dysleksi spille forstyrelser?? de har alle så rare navn

Kunne tatt bilde av dama mi men det vil hun ikke like....
Lopern Wrote:er ikke dysleksi spille forstyrelser?? de har alle så rare navn

Dysleksi er en spesiell form for lese- og skrivevansker som er forbundet med en svikt i det fonologiske systemet. Selve ordet dysleksi er sammensatt av ordene dys og lexia, og betyr rett oversatt «vansker med ord». Disse vanskene kan også forekomme hos høyt begavete individer.

Dysleksi er et av den vestlige verdens mest vanlige handikap. I Norge kan man regne med at flere hundre tusen mennesker i større eller mindre grad er rammet. Alvorlige dyslektiske forstyrrelser forekommer hos 5–10 % av befolkningen. Det betyr at det er dyslektiske elever i nesten alle skoleklasser. Ettersom definisjonen av dysleksi er noe flytende, får man forskjellige vurderinger av antall dyslektikere i ulike undersøkelser.

Copy & Paste fra: http://no.wikipedia.org/wiki/Dysleksi
Men kenneth hvorfor tror du jeg har Dysleksi?

Har det ikke så vidt jeg veit

I det tilfelle nei, er bare ikke så flink i norsk og skriver for fort for mine tanker på tast
Reference URL's