Guild Wars Norge

Full Version: Drittpreik - Utenomsnakktråden!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Gab Wrote:Jeg har hørt om å baksnakke noen, men å utenomsnakke tråden (jfr tittel) er for meg nytt. Hvordan foregår det?

Beklager, men jeg har en sykdom som gjør at jeg -må- pirke på orddelingsfeil.

Unnskyld.

Vetta faen, men det var det den på GWN het, så tok nå bare samme navnet, ingen stor deal egentlig.

Og gratulerer Azeroth!
Da lurer jeg bare på hva dere synes om min spiltter nye sig. Lasta ned try out versjon på Photoshop CS 2 og satt og prøvde meg litt frem.

Signaturen ser dere under her...:shy:
Det er vel kakashi det er bilde av, og han er jo fet.
Kan noen lage en sånn fet avatar med en sånn fet ramme som Eirik har på sin, og at det står "Moa" med en fet skrift. Kanskje et sånt fett lite bilde som Eirik også har i sin avatar?
hmm...Eirik, hva er det på det bildet egentlig?
Hemmelig =)
Rider of Lightning Wrote:hmm...Eirik, hva er det på det bildet egentlig?

Eirik i underbukser, blind eller :P?
Trenger hjelp her. Har et veddemål inne om å døyne 6 i strekk, er på 4 nå men begynner å bli trøtt. Hjelp trenger tips (ingen tilgang til battery/burn o.l). Og drikker heller ikke kaffe, røyker ikke. Trenger egentlig tips til hvordan holde seg våken med minimal fysisk anstrengelse. Pliiz help
du har allerede holdt 4 døgn? Imponerende. Drikk masse vann, reis deg opp med jevne mellomrom, spis grønnsaker, kjøp urge (brusen med mest koffein), sjekk om du kan ta guarana piller.
Hva skjer om du klarer eller ikke?
Jeg kommer med nøye rapport etter det er over, alt jeg kan si nå er at jeg _MÅ_ vinne! MÅ MÅ MÅ
Hvis ikke må jeg gjøre noe drit jeg ikke vil +3 lapper fattigere, men hvis jeg vinner skal 3 stykker gjøre det JEG vil. + jeg blir 6 lapper rikere
Takk for fine tips, drikker masse vann, reiser meg faen ikke opp annet en når jeg sleper meg bort til isbitmaskinen og henter isvann. Fyrer opp med J-Pop/Rock på fullt volum, minst 1 spill, 1 dvd på storskjerm, 1 trofast venn på tlf jeg kan whine til. Oh, glemte å nevne at jeg ser på Anime Scener og drit. Men tror seriøst det har klikka litt for meg, den minste indikasjon til morsomhet og jeg knekker sammen i krampelatter. Litt digg faktisk xD (Fikk anfall nå), har fått svarte ringer verdige en gother under øya, fått sår på venstre underlokk. 1 finger ut av ledd mens jeg spillte stepmania, begynte å blø neseblod som faen mens jeg spillte Star Wars Jedi Outcast 2. Begynte å blø fra venstre øre mens jeg henta vann... Geez, 1 1/2 dag til comeon
edit: beina som faen til esso for å få kjøpt paracet, strek i regningen..
edit:2 Dilemma: Blunke og få veske på såret så det svir som faen eller ha øyet oppe så det kommer støv på det og det svir som faen? takk til Toshiro Masudafor Naruto musikk, og takk noen for padda sverd man kan slå seg sjøl med av full kraft uten at det gjør vondt. Omg har konstant latterkrampe. Pokker ta, får ikke spille gw eller wow i perioden, har logga på gw en gang eller to for å chatte. Har gått opp 2 wc lvler på runescape, nå lvl 93. Hmmm, har en dyp og vond ting å meddele. Jeg har slått ihjel en god del tid på jippii.no. Jeg har spillt mer en nok Yu Gi Oh! for resten av livet, Yugi er så noob at det er ikke moro engang. Win Count: 1419 Loss Count: 37 -___-

Jeg har sett Battle Royale 2 ganger, første gang med engelsk tekst, totalt lattis når de dreper hverandre.... WHY?? Det er jo ikke moro? Men joda lo som faen, andre gang så jeg den uten tekst, men da så jeg for meg tekst sjøl og fikk så lattis at jeg mista pcn i gulvet og fikk latterkrampe så det gjorde vondt. Har også sett "Sønner".
"Du må ta av sikringen Tim, eller så virker det ikke", farlig lang latterkrampe, og jeg veit godt at den ikke hører hjemme der, men den veltet fram. raget en Mia pizza som ble litt brennt og pælman ned fra terrassen. Det hjalp. Ble litt mer våken.
Summa Summarum: jeg er gal og ler av alt, men vinner veddemålet hvis jeg klarer å holde meg våken i de resterende 1 og en halv dagene.

edit3: glemte å nevne det aller viktigste tegnet på galskap, istedenfor det alle normale folk gjør, nemlig skipper sangen på starten av en Episode, lager jeg bokmerke der den starter og slutter så synger jeg den til jeg kan teksten utenat og trenger ikke se når jeg synger. Jeg har også løst et puslespill på usle 500 brikker, bare kjedelig, men w/e.
Ah edit igjen: Har sett alle star wars filmene i denne perioden, "Mesa Jar Jar Binks!" OMG XD

Før galskapen inntraff .

Har også opplevd alle Laptop eieres sum of all fears, du åpner skjermen, halve er ok halve er flimrete "OMG NEEEEEI, *gnikke på lokket vennlig* GÅR DET BRA?" *ringe Dell support*
Dell Biatch: "Hallo hva er problemet?"
Meg: " HVA PROBLEMET ER????? PCN ER FØKKA FFS"
Dell Biatch:" Hva slags pc er det du har"
Meg:" Dell XPS M1710"
Dell Biatch:"Jaha, den har vi dessverre ikke kunnskaper om, vent litt så skal jeg sette deg over til eksperten vår".

*Hører noe så innihælvette stygg country musikk som får Odd Nordstogas "Heim Te Mor" til å virke som en ekstremt fanatisk Satyricon låt*

Support kar fra Irland:"Hello Sir, how may i help you".
*Sånn det hørtes ut *Meg:"aI have a "littel" pråblem with the LED, the båttåm half of the LED is mælfunksjoning and weijrd straipes are appering when I drag the marker abåv it"
Support Kar:"Ok, that sounds Nasty, I'm going to ask you a few questions, if you got time for it?"
Meg:"Sure........................"

*Den hyggelige mannen som ikke har sagt hva han heter spør meg om alt fra hvordan jeg bruker pcn, hvordan jeg sitter med den, hvilken vinkel skjermen vanligvis er i, om jeg bruker den ofte på batteri osv. Etter ca 30 min med pisspreik ber han meg pent om å vente litt, jeg sier at det er ok. Country musikken kommer på igjen. 10-15 min senere hører jeg noe gjennom barrikaden av countrymusikk, "are you still there Sir?"

Meg:"Yes..."
Dell Duden:" Do this blablabla"
*kobler laptop til sttasjoner skjerm og ser at stripene bare er på laptop, big surprise liksom.*
Dell Duden:"Ok, now turn off the computer and remove all power sources. Now you open the panel and check if the ettelleranna-ettelleranna cable is plugged in properly"
*En skjerende smerte gikk gjennom kroppen. Skal jeg virkelig kødde med min beste venns innvoller? Jeg tar meg tappert sammen og åpner plastic fantastic panelet med en pinsett. Ned ser jeg 1 SCHWÆR ledning, den eneste ledningen faktisk.*

Dell Duden:" Do you have the cable in visual sight?"
Meg:"Yes."
Dell Duden:"Unplug it and then plug it".
Meg:"M'kay."
*2 sec senere* Dell Duden:"Did it work?"
Meg:"I havent turned it on yet, becouse i dont have any power"
Dell Duden:"Oh thats right." *hjertelig latter*
Meg:"I'm booting it now".
Meg:" YAYAYAY OMFG HELL YEA THANKS M8 U FUCKING ROCK OMG THANKS ! I OWE YA ONE! ONLY TOOK yA 2 HOURS TO FIGURE OUT IT WAS THE ONLY VISUAL CABLE THAT WAS MALFUNCTIONING? GREAT THANKS!
Dell Duden:" No problem m8" *hjertelig latter og counrty musikk*

Som alle gode historier har denne en moral:
DELL KUNDESUPPORT SUGER!

Amen.

Sånn da har jeg slått ihjel 1 time til på å skrive dette.
Lol latterkrampe xD
Du har koset deg ser jeg.
Alexandra X Wrote:Du har koset deg ser jeg.

Har det toppen jeg, bortsett fra at jeg er helt hes av all latteren og at det gjør vondt å le nå, men ler av alt like vel! Lo godt av at bare på denne siden her så forsvinner toppen på explorer hahaha xD
Får vi et bilde av deg nå?
jajajajajaja bilde!
Foresten, andre tips: Ikke dra'n. Det blir man trøtt av.
Eirik Wrote:Foresten, andre tips: Ikke dra'n. Det blir man trøtt av.

Havner jo nesten i koma av det i normal tilstand så:cool:
MadRamirez Wrote:
Eirik Wrote:Foresten, andre tips: Ikke dra'n. Det blir man trøtt av.

Havner jo nesten i koma av det i normal tilstand så:cool:
Uhm, nei?
Eirik er vant med det, ikke no diskusjon. Du har har vel sett og hørt om TG, hva dem egentlig driver med når dem blir sliten etter 24 timers non-stop gaming.
Støtter IKKE MadRamirez der...

trur du må få litt rogn i trålposen før du begynner å snakke om koma, gutt.
Reference URL's