Guild Wars Norge

Full Version: Drittpreik - Utenomsnakktråden!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
IKKE LOV Å VÆRE DUST FRA NÅ AV
mo Wrote:IKKE LOV Å VÆRE DUST FRA NÅ AV

Faen, også jeg som hadde planlagt lange remser av ren dustekvalitet her og alt. Bleh, får holde meg til å leke idiot da...*skuffa*
TG er gay anyway.
Jippi, guilden planlegger b-spike i ha, også er det ingen på når jeg kommer på -.-...
:)

hvem som ble leet?

neeei :( jeg bomma på et minutt :/
Jeg ble leet i går, har screen av det!
Eirik Wrote:Jeg ble leet i går, har screen av det!

Post screen da nabb :P
Seriøst, nå har jeg fått så mye error=040 at jeg holder på å klikke. Skjedde noe lignende tidligere i uka, og da var jeg så "uheldig" at jeg knuste en HDD i laptopen i sinne. Faen.

~I skrivende stund klarer jeg faktisk å logge på, med guild og greier. Faenmeg utrolig.
Ja, men ikke logg ut. Han ene i guilden gjorde det, og nå kommern ikke inn.
vi driver å vinner en gvg på 10 min, og bruker 30 minutter på å gå inn :)
Err7, err13, err15, err34, err40 og ingen guild. =(
Sikkerhet først

[Image: 00030822.jpg]
Det er slikt man skal ha en lift til.
Faen, jeg er jo en del av signaturen til tre av folka på denne siden (forutsatt at man har 20 poster per side).
og hvorfor det tror du?
jo, selvfølgelig. Ingen lager bedre quotes enn daniel ;)
Daniel Wrote:Faen, jeg er jo en del av signaturen til tre av folka på denne siden (forutsatt at man har 20 poster per side).

Har altid likt denne jeg
[Image: avatariz7.png]
:P
Den er blant de bedre screenshotta jeg har tatt noen gang ja :)
Ja, bare at vi ble flytta ned til kanalen av en mongo, så vi søker faktisk ikke menn.
Faen... Mangla 1poeng, av 60mulige for å få 6-er på musikk prøve!!! Det var heleid, jeg hadde ikke øvd en damn sjit.
Reference URL's