Daniel Wrote:Hva med at skoleungdommen faktisk begynner å gjøre ting selv? Nei?
Hmm, mange gjør faktisk mye selv - Noen gjør ikke noe...
Men det og ta en annens arbeid og omarbeide det slik at det ser ut som det er ditt eget er jo faktisk en liten jobb :O
^^
Skulle ønske jeg hadde skrevet mine egne ting når jeg gikk på skolen, eller i heletatt gjort noe, så kanskje jeg kunne lært meg rettskrivning O.O
Noe jeg virkelig avskyr, er drittunger som kommer på prosjektgruppe med luringer, slik at luringene må gjøre alt arbeidet (fordi drittungene ikke gidder å gjøre en dritt, og når de gjør noe, så gjør de de rævva), og drittungene får samme bra karakteren som luringene.
Daniel Wrote:Noe jeg virkelig avskyr, er drittunger som kommer på prosjektgruppe med luringer, slik at luringene må gjøre alt arbeidet (fordi drittungene ikke gidder å gjøre en dritt, og når de gjør noe, så gjør de de rævva), og drittungene får samme bra karakteren som luringene.
Tror du egentlig beskrev hele skoletida mi der ja.
Enig med Daniel, det er noe av det værste som finnes.
TBH, faen om jeg gidder å betale x antall % av lønna mi til drittunger som ga f*** og hadde en artig barndom, som nå(senere) lever på sosialhjelp. Og da mener jeg ikke folk som har problemer liksom, men folk som ikke gidder.
Øyvind er vel ca 15 år, og tror han er tøff fordi han klager fordi han må betale skatt, og alle vet jo at all skatten kun går til trygdesnyltere som får trygd kun fordi de ikke jobbet på skolen :)
1# ca 16 ja.
2# <---- født tøff
3# Ja, og det er helt på trynet
Ajaco, nei, jobber ikke svart, jobber på skolen.
LYHYYYYYYL, jobber på skolen? Skjerp deg, det er ikke mye til jobb å være på skolen.
Øyvind, ikke begi deg ut på det emnet med Eirik. Han er som kjent hardbarket sosialist/kommunist så dere har nok et vidt forskjellig syn på skattesaken.
Høyst sannsynlig har vi nok det. Men uansett, å kalle å gå på skole det samme som å jobbe, gjør meg trist.
Du skal jo jobbe med oppgaver, så per definisjon stemmer det jo. :ppPPppPppP
Men du er ikke akkurat en ansatt som gjør lønnet arbeid.
Daniel Wrote:Nagina Tools Wrote:Må nesten sitere daniel igjen men skal la være ^^
Solskjær pwns xD
Haha, snakk om å være anonym og ingen legger merke til deg, og så gåller du et gullemål på overtid.
Skal sitere deg igjen når solskjær scorer mål :)
Anyway, endelig ferdig med siste øvelse i militæret, nemlig vinterøvelsen som var så foooooruppuuult kjedelig/kaldt/meningsløst/idiotisk, you name it.
Onsdag dimmer man og er fri mann igjen, hurray xD
Daniel Wrote:Noe jeg virkelig avskyr, er drittunger som kommer på prosjektgruppe med luringer, slik at luringene må gjøre alt arbeidet (fordi drittungene ikke gidder å gjøre en dritt, og når de gjør noe, så gjør de de rævva), og drittungene får samme bra karakteren som luringene.
Klassestyreren min gjorde alle oppmerksom på at hun mente at alle grupper måtte ha en motor, og da sa hun jo indirekte at de andre elevene var dødvekt.
Otto sitter på en båt og jobber. Otto betaler skatt til snyltere som f.eks Otto som får bortboerstipend for å jobbe på båt. Otto er glad, men samtidig litt godtesyk.
Sitter også på båt. Vi menige har nettopp fått en pc med internett til bruk på kveldstid, altså en pc fordelt på 32 menige. I tillegg er det 128 kbps, fordelt på hele båten. Så her går det kjapt!
Heldigvis bare 6 dager igjen til jeg er hjemme :|.
Er post-count systemet likt her som på gamle GWN? Teller post count her i utenomsnakk avdelingen og i markedsplass avdelingen?
Uhm, den gjør vel det for øyeblikket. Tror jeg.
Mener å ha skrudd av post-count i OT avdelinga.
EDIT: Tydeligvis ikke.
EDIT2: Nå er det gjort.
Azeroth Wrote:Skal du skrive bokrapport til skolen eller noe?
Ja.. Jeg gjorde den selv, da. Tok meg fire timer. o.o
Godt, godt. Selv om du kanskje ikke lærte noe av det, har du fortsatt samvittigheten intakt, forhåpentligvis!