Seff! =D
MEN! Peppes i morra! =D
Spar meg for jævla "jeg har liv"-pjattet plz. Jeg er lei av "halo jeg skall kansje slutte me gw så jeg for henge me vender osv gw er får tappere" og "halo po lørda skall jeg kansje po fest for jeg har liv".
Noen som veit hvilke porter gw kjører på, og hvordan jeg kan se det, stille på det?
1) Fyr opp GW
2) Kjør cmd
3) netstat -a
Eller bruk n00b-måten, og hold musepekeren over pingdotten i GW.
Edit: Ikke prøv netstat -a med torrents som durer i bakgrunnen.
Veit at jeg kan gjøre det i gw, men jeg kommer meg ikke inn pga noe som jeg tror skyldes noe med porter siden jeg har fucka med det før.
Takk Daniel:)
Btw, hva skjer om jeg gjør det med torrents i bakgrunn? Suicidal pc?
Når du laster ned, blir pingen din høyere.
Eirik, det står i reglementet at du ikke skal uttale deg om ting du ikke kan en dritt om.
Grunnen til at du ikke skal ta netstat -a mens du torrenter, er fordi du er koblet opp mot sykt mange noder, og alle de nodene blir lista opp etter at du har kjørt kommandoen. Helt harmløst, men det tar litt mer tid å få fram resultatene.
:blush: Jeg leste ikke hele posten din, leste bare ikke kjør torents i bakgrunnen, og at han lurte på hvorfor. Dermed tenkte jeg at du mente at det er dumt å spille GW mens ud laster ned med torrents på, da det gir høyere ping. :(
Uansett, nå vil jeg skifte emne:
Noen av dere som har noen bra podcasts dere hører på?
HAHA, en tier på at det bildet der er manipulert ^^
Blir du fort lei av å levle opp karakterene dine, Jonni?
Ja, snakker om stor kanin ^^
Jonni.90 Wrote:wola bahia monk - Mo\w - 17
Agent zany - A\N - 17
Devine Zanity - P\W - 20
Nakita Zany - D\? - 3
Tjall mann - W\Mo - 5
Zkit zo - N\? - 3
Daniel Wrote:Blir du fort lei av å levle opp karkaterene dine, Jonni?
Haha.
Men hvordan er det mulig og få tak i en så gigantisk kanin?
Jhiaxus Thundercracker Wrote:tipper mye steroider, innavl blant kaninene og en porsjon Finlandia. (men så er eg ikke akkurat noen proff i å gjette heller da xD)
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/09/488355.html
dette e sært...
DEt er tragisk, altså en løve er ikke smart nok til å kunne skjønne at henne reddet livet til ham selv. Han har heller ikke den sosiale forståelser som vi mennesker har, så dette blir feil i mine øyne.
Er det noen her som *tilfeldigvis* har lest Vita Brevis av Jostein Gaarder?
Skal du skrive bokrapport til skolen eller noe?
Hva med at skoleungdommen faktisk begynner å gjøre ting selv? Nei?