Velkommen til GWNorge.org, norges nye nettsted for Guild Wars på norsk.
I denne tråden vil vi at dere skal poste de funksjonene og ideene der har for å gjøre GWN.org til det beste forumet og nettstedet i hele verden!
Alt er lov, så lenge du mener det seriøst.
burde få en "general Game discussion" tråd, hvor man blant annet kan diskutere nyhetenene som kommer fra Anet, og snakke litt om hva som generelt skjer i GW (grunn: nyhets delen burde være stengt, blir alltid mye spam der, men ofte er det interessante nyheter, som kan være fine å diskutere, da passer general game discussion bra inn)
burde omgå mye noobspørsål her ved å ha en sticky som forklarer hva som må være i den delen av forumet
Problemet med å ha ett underforum/kategori er at man da får mange feilposter, og folk bruker ikke kategoriene rett. Men vi kan kanskje legge til "generell PvP diskusjon", generell PvE diskusjon"?
Regner med at det kommer hurtiglinker til Arenanet, Guild Wars Com, Guildwiki, Download GW client, etc, etterhvert?
Det regner jeg også med :):)
Ville lagt ned forbud mot copy/paste av info fra andre sider, ser heller at folk legger igjen linker hvis ting ikke er egenprodusert. Kanskje tilby subforum til guilds her? Krever ikke stort og sørger for at folk kommer innom. En mer generell guild wars-diskusjonsplass kan kanskje være lurt, og en nybegynnerseksjon. Viktigst av alt er egentlig en god retningslinje for eventuelle moderatorer så det ikke blir noe drama over det.
moynar Wrote:Ville lagt ned forbud mot copy/paste av info fra andre sider, ser heller at folk legger igjen linker hvis ting ikke er egenprodusert
Er helt enig der ja, ser lite vits i Copy & Paste.
Og kan vi forresten droppe animerte avatarer?
Jeg savnet er galleri, som vi hadde på det gamle gwnorge. Kunne også tenkt meg, som ultima thule sa, hurtiglinker til A.net, NC.Soft, etc..
En ting jeg kunne tengt meg er å ikke ha en grense som sier f.eks: Meldingen du du skrevet er for kort, den må inneholde XX andtal tegn.
Hvis det er mulig?
Det er vel ikke en sånn nå er det?
derimot, jeg skal se om jeg kan ordne slik at emnetittler skal være på minst tre ord =)
Jeg kunne tenkt meg en mulighet til å skrive karakter navn, levelen til karakteren osv. på profilen din:)
mulig vi har den muligheten allerede, kansje jeg bare har sett for dårligt etter :D
Portalen slik den ser ut nå syns jeg virkelig suger. Ett stort header-bilde med vannrett image-link-meny under slik det var  på gwnorge.net hadde vært bra. Og kanskje dere kan prøve å få tak i ett bedre forum-script da jeg syns myBB ikke er no særlig. Hva med invision power board eller helst bulletin board? Jeg syns Bulletin board (gamle GWN) er det beste forumet ute. Dere kan jo spørre amaranth om dere kan bruke hans bulletin-board-lisens?
"Marker alle fora som lest"-knapp på "Vis nye poster"-siden.
Speik Wrote:Og kanskje dere kan prøve å få tak i ett bedre forum-script da jeg syns myBB ikke er no særlig.
Egentlig enig med Speik. Synes ikke myBB er så utrolig bra, og dere burde IMO hatt noe annet. Av andre gratis-board er kanskje
phpbb å foretrekke?
Men. Dette er langt bedre enn ingenting. :P
phpbb er jo helt håpløst hvis man ikke har som mål ha HaXXXX3D By UkRaNiAn M4sT3rZ som forumtittel mesteparten av tiden. vBulletin er fint med inline editing og masse funksjoner, men det koster penger. SMF er jo også et godt alternativ.
Hum.. Om det er så dårlig sikkerhet, så er det nok ikke noe å satse på. :P
vi prøvde phpBB. Vi blei lei etter 3 timer. Caseclosed.
myBB fungerer fett. Jeg er fult klart over at themet stinker, men det driter jeg i akkurat nå.
SMF er stygt.
Hvis det ikke allerede er en regel på det; mener jeg at signatur størrelsen ikke bør overskrede en viss grense. Ble fort alt for stort på det gamle forumet.