Guild Wars Norge

Full Version: Trenger hjelp med Nahpui Quarter!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ok, trenger hjelp med missionen i Nahpui Quarter(helst gratis)
Finner aldri et godt team:(

Navn på min char: Attchar the Ranger
Lvl: 20

Håper non vil hjelpe meg:D
Tips: Ta med hench,
Start med Folka rundt monken/kirin MEN IKKE KIRINEN, du skal drepe han senere
så tar du folka rundt skilpadden MEN IKKE SKILPADDEN, bare gå videre
så tar du folka rundt dragen MEN IKKE DRAGEN
så kommer du til fugel ta og drep dem og folka rundt, nå vil det spawne fugler(som du sikert vet)
så tar du resten av bossene og volai! Du har klart det og er asenda!

det er den enkleste veien men kanskje ikke den raskeste, høres kanskje idiotisk ut men det funker har gjort det med 3 chars med den taktikken og har klart det på første forsøk men med andre N00bs taper jeg bare.
gi en lyd IG hvis du trenger hjelp..

IGN: Divine Light P
Lopern Wrote:Tips: Ta med hench,
så kommer du til fugel ta og drep dem og folka rundt, nå vil det spawne fugler(som du sikert vet)

det er den enkleste veien men kanskje ikke den raskeste, høres kanskje idiotisk ut men det funker har gjort det med 3 chars med den taktikken og har klart det på første forsøk men med andre N00bs taper jeg bare.

Takk for tipsene! Skall testes ut nå!
Men kan da umulig gi masters
Det er da bare du som bryr deg om masters ?=)
Titler for the win - Er vel morro å brife med vel? Ikke så vanskelig å få dem hvis du har en guild som hjelper deg heller. :P
Attchar Wrote:
Lopern Wrote:Tips: Ta med hench,

Takk for tipsene! Skall testes ut nå!

jaja jeg slep med den i 2 uker -.- men så kom ereth/balder og viste meg hvordan og volai finnished det rare er at vær gang jeg er der må jeg altid gå afk mitt i. så jeg veit ikke helt om man kan få master med den taktikken kanskje hvis du er veldig rask og har bra heros hvis du har
Du får neppe masters med den taktikken. Men med den taktikken klarer du det.
hva med å bare bruke hench, og drepe fiendene som de kommer, og klare master på den måten? funka for meg, på andre forsøk
DU har jo den måten også, Rart at jeg ikke klarte det på den måten :P hehe
mitt gode råd til deg er: ikke gå i gruppe med polakker i nahpui quarter (endte opp med en gjeng polakker som snakket polsk eller et eller annet bondespråk, og nektet plent å snakke engelsk, og evt. ga eg opp. prøvde med heroes og henchies, da gikk det fint) (kanskje flaks med heroes og henchmen :P)
der du ska drepe fuglen, dragen, skilpadden og kirin i "weh no su"/closer to the stars quest, eg gikk rett på fågeln :P så dragen, skilpadden og kirin til slutt. gikk finfint det :))
Oppskriften på et godt team er god kommunikasjon, og erfaring.
det er ikke bare svisj så e du igjennom en av bossene, de lager rent helvete med alle disse spawningene, ble eid rett og slett da eg hadde bare kirin igjen, og teamet mitt stakk av :() Have fun :)
Bare å stenge tråden, klarte missionen til slutt :)
Reference URL's