Blir vel å teste det ut litt i sommer tenker jeg. Kommer sikkert til å få problemer med å finne en server.
PvP er jo artig, men er grenser for hvor morsomt det er å bli drept hele tiden av en eller annen fjortenåring som har alt av superutstyr og venter på at du skal gjøre en quest eller noe. Med andre ord, jeg synes rett og slett ikke WoW-ganking var god pvp.
I så måte så må vel PvE-servere i AoC være mer lik det som er pvp i guild wars - ingen kan drepe deg mens du er ute å gjør en quest, man må til spesifikke arenaer for å delta.
Eller?
Nope, AoC ligger i mine hender etter skolen i morgen. De får inn 70stk. på Game, og en av dem er min. Grunnen er at det er LAN helg denne uken:)
Og du skal sitte og spille MMO under LANet? LAME!!!
Den eneste grunnen til å gjøre det er hvis du er Pro og/eller er med i en viktig konk,.
Eller hvis du nettopp har fått AoC, og det samme har resten av lan-membersa...:)
Så du skal hjem til en kamerat og spille AoC. Det du prøver å si. Kunne vel sagt det med en gang.
Det er jo noe helt annet. døh!
Så kommer det store sure fjeset. Jeg ble så blendet av å bare få spillet, så når jeg får det, har jeg 1. ikke nok plass på dataen. Så fikser jeg det, 2. HAR IKKE **** MEG IKKE GOD NOK DATA!!!!...*******...
Stikk Volleyball, ingen vil ha deg her.
Ikke enda:) Vil plage liitt til.
I motsetning til EULA's, er "Recommended minimum specifications" noe man faktisk bør lese. Finner dem vanligvis på baksiden av boksen.
Gab Wrote:Blir vel å teste det ut litt i sommer tenker jeg. Kommer sikkert til å få problemer med å finne en server.
PvP er jo artig, men er grenser for hvor morsomt det er å bli drept hele tiden av en eller annen fjortenåring som har alt av superutstyr og venter på at du skal gjøre en quest eller noe. Med andre ord, jeg synes rett og slett ikke WoW-ganking var god pvp.
I så måte så må vel PvE-servere i AoC være mer lik det som er pvp i guild wars - ingen kan drepe deg mens du er ute å gjør en quest, man må til spesifikke arenaer for å delta.
Eller?
Yup. Nå kommer det muligens konsekvenser for å ganke lowlevels, men ser ikke helt ut som de har tenkt på alle måtene det planlagte systemet kan abuses, så får håpe det tar litt lenger tid.
Har forresten en EU Collector's Edition key liggende til overs om du er interessert i å kjøpe :)
Kjøpte det faktisk her om dagen til et par hundrelapper. Ser ut som om jeg må oppgradere stort sett alt av innhold i maskina for at det skal være mulig å kjøre greit. FPS på 5-15 (faktisk uansett om jeg kjører på low eller high).
Wildsoul serveren, Gab! Wiiiiiilldddddsoooooouuuuul!
CROM server gab, CROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOm
Vein Wrote:Wildsoul serveren, Gab! Wiiiiiilldddddsoooooouuuuul!
Infrakx Wrote:CROM server gab, CROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOm
pvp eller pve? Valget blir kanskje rp-pvp, men ut fra det man leser på forum så er det lettest å slippe unna emosjonelle, utilfredse, egoistiske og destruktive småunger i alle aldre på pve-servere..
Edit; dessuten så funker det utrolig dårlig å spille det med den maskina jeg har nå, så er nok uaktuelt å spille noe særlig før jeg får oppgradert eller kjøpt nytt. Og det er uaktuelt før jeg får jobb. Og det er uaktuelt før til høsten. Som for øvrig blir travel nok, men litt casual gaming skal man vel få tid til.