Guild Wars Norge

Full Version: Back in bisnis. Men hva nå?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heisan. Jeg har vært borte fra Guild Wars i nesten 2 år nå etter at jeg gikk lei rett før Factions kom ut og gikk over til WoW. Nå har jeg nylig installert spillet igjen og siden Factions har stått på hylla og samlet støv en stund har jeg plutselig veldig mye å utforske! Har tenkt å spille meg gjennom Factions først så får jeg ta resten etter hvert. Uansett ser jeg for meg et par måneder med mye morro! :)

Anyways... Siden det ser ut til å være en del nye ting på gang så lurer jeg på hva man bør se etter i en guild? GvG hadde jeg et par erfaringer med før factions. For det meste besto det av tap mot en viss guild i gwnorge turneringen :P
Men er det kanskje andre ting man trenger en guild for å delta i?
Og hvordan er det med Kurzick vs Luxons? Har det mye å si om du har Luxons og Kurzicks i samme guild? Installerte spillet på impuls for bare et par dager siden så har ikke hatt mye tid til å undersøke rundt dette enda..

Og hvis noen vet om en guild de vil anbefale så spiller jeg for øyeblikket en ranger ved navn Aluna Silverbow(lvl20) gjennom Factions missions og har akkurat valgt Luxons som venner. Ellers har jeg også elementalist, warrior, munk og necro på lvl 20 fra tidligere og en mesmer på 14(eller noe sånt). Jeg kunne en gang i tiden mye om spillet, men nå henger jeg litt etter! :)
Planlegger å spille gjennom samtlige expansions med ihvertfal en karakter, men det kan fort bli flere siden jeg er en altoholic >_>
Skal ikke se bort ifra at jeg blir en smule interesert i lit pvp etter hvert også.
Reference URL's