Guild Wars Norge

Full Version: mountain troll farming! kan noen gi meg tips?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
jeg trenger noen builds for mountain troll farming.

helst noen jeg kan overleve lenge med :)
Mending + healing breeze is the way out, use it !!!!
Nagina Tools Wrote:Mending + healing breeze is the way out, use it !!!!

takk!:) men trenger flere tips!! :) :) :)
Hva slags proffesions spiller du da??
Warrior/Monk burde du vell ha Live Vicarously, Mending og Healing Breeze som Nagina sa, Cyclone axe er en sikker vinner....
Er ikkje sikker på om Troll farming funker lenger da, men du får prøve :)
[bonetti's defense] og [cyclone axe] ftw!
Guys, W/Me... Finner en elite under "no attribute" Echo, bruk den sammen med Mending.
Flyttes til rett kategori =)=)
jeg er en w/mo :):cool:
[triple chop] er need. den må du ha. [triple chop] + [cyclone axe] er teh pwnzor.
[triple chop][cyclone axe][Bonetti's Defense][valgfri][Vigorous Spirit][Live Vicariously][mending][sprint]

Denne funka før, iallefall, men er nesten sikker på at den ikke er effektiv nå for tida.
Om du farmer troll som er i større grupper enn 3 om gangen med AoE angrep så rømmer dem og healer seg, AI'en til Trolla er forbedret.

Eneste Troll farmebuilden jeg vet om som funker "bra" nå er med Elementalist.
opno Wrote:Om du farmer troll som er i større grupper enn 3 om gangen med AoE angrep så rømmer dem og healer seg, AI'en til Trolla er forbedret.

Eneste Troll farmebuilden jeg vet om som funker "bra" nå er med Elementalist.

Hvordan er den??
Ta på Mist Form, kast Glyph of Sacrifice + Met Shower, Lava Font, Bed Of Coals (?) og Inferno så er de daue.
Calaglin Wrote:Ta på Mist Form, kast Glyph of Sacrifice + Met Shower, Lava Font, Bed Of Coals (?) og Inferno så er de daue.

Det er en metode ja, skal se om jeg finner builden en plass
Troll farming er nerfa. Det går forsatt å drepe trolla, men det tar fem minutt.
Håvard Wrote:Troll farming er nerfa. Det går forsatt å drepe trolla, men det tar fem minutt.

"nerfa"

Det går bare ikke med de vanlige Mong og Warrior buildene
opno Wrote:
Håvard Wrote:Troll farming er nerfa. Det går forsatt å drepe trolla, men det tar fem minutt.

"nerfa"

Du kan fårsatt bruke warrior-builden. Skulle poste elementalist builden, men glømte det.

[build prof=E/ name="Troll Farmer" fir=12+3+1 wat=11+2 ene=7+1][Mist Form][Glyph of Sacrifice][Meteor Shower][Bed of Coals][Lava Font][Inferno][Armor of Mist][Fire Attunement][/build]
Dette er vel builden med attributes oppsett (vist jeg husker rett).
Håvard Wrote:
opno Wrote:

"nerfa"

Du kan fårsatt bruke warrior-builden. Skulle poste elementalist builden, men glømte det.

[build prof=E/ name="Troll Farmer" fir=12+3+1 wat=11+2 ene=7+1][Mist Form][Glyph of Sacrifice][Meteor Shower][Bed of Coals][Lava Font][Inferno][Armor of Mist][Fire Attunement][/build]

Takk skal du ha, den var egentlig genial:D
Her er et tips ikke farm Troll minimal droprate! fins bedre ting å ta seg til..
Håvard Wrote:
opno Wrote:

"nerfa"

ah takk skal du ha ^^.. satt og skulle lære meg det buildet før den gamle sida ble lagt ned, men så blei det borte.

Da kan jeg fortsette med eleen min :)
Pages: 1 2 3
Reference URL's