Guild Wars Norge

Full Version: Signup og build diskusjon for PUG-gvger
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
kan ikke garantere for kvaliteten - de færreste av oss spiller vel fortsatt?
sæff, vært aktiv i flere år nå :)

7500 timer elns :)
pent:)
[build prof=Warrior/Elementalist][Shock][Eviscerate][Executioner's Strike][Disrupting Chop][Frenzy][Rush][Bull's Strike][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Warrior/Ritualist][Devastating Hammer][Flail][Crushing Blow][Heavy Blow]["For Great Justice!"][Rush][Bull's Strike][Death Pact Signet][/build]
[build prof=Ranger/Monk][Crippling Shot][Savage Shot][Distracting Shot][Sloth Hunter's Shot][Natural Stride][Apply Poison][Mending Touch][Troll Unguent][/build]
[build prof=Elementalist/Dervish][Mind Blast][Rodgort's Invocation][Immolate][Blinding flash][Fire Attunement][Flame Djinn's Haste][Mystic Regeneration][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Elementalist/Dervish][Mind Blast][Rodgort's Invocation][Immolate][Gale][Fire Attunement][Flame Djinn's Haste][Mystic Regeneration][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Monk/Assassin][Healer's Covenant][Dwayna's Kiss][Patient Spirit][Spotless Soul][Spotless Mind][Words of Comfort][Contemplation of Purity][Return][/build]
[build prof=Monk/Assassin][Healer's Covenant][Dwayna's Kiss][Patient Spirit][Spotless Soul][Spotless Mind][Vigorous Spirit][Contemplation of Purity][Return][/build]
[build prof=Ritualist/Dervish][Weapon of Remedy][Weapon of Warding][Weapon of Shadow][Wielder's Boon][Mending Grip][Ancestors' Rage][Splinter Weapon][Pious Haste][/build]
shotgun på en ele:) - ellers er vel EotN et must? i tillegg til at jeg er rimelig sikker på at jeg ikke klarer noen andre roller:P
build:
2 dervishes med avatar of grenth (+ mirage cloak, chilling victory, pious assault, tar opp mirage cloak (kan også brukes til defence) går på target -> chilling victory, pious assault,KABOOM)
1 smiter, whatever, bare han smiter
1 E/D se Vancha + Bflash
1 R/Mo, se vancha - sloth + ressig
3 monks (2 stand+ flagger)
Jeg stemmer for vancha sin.
Jeg er down.
vancha sin ser ut som enkel og fin build.
Byob!
Booze eller build?
Vi kjører vancha sin build, så får vi heller bytte etterhvert.
skift på monkene imo :|

Og ihvertfall bflash på en av elene.
Vi prøver å starte rundt klokka syv
sry folkens - tror ikke eg kan komme i dag. - men skal gjøre mitt beste, kanskje vi sees.
Monkene er der mest pga jeg suger på monk builds, så postet noe wtf. skiftet til bflash
kan ikke jeg heller, har ikke installert gw.
grunnet dårlig oppmøte (KREMT: DIVINE, OPNO, MIKAEL) ble det ikke noe GvG
oh noes, for Zhed og Acolyte var ikke gode nok MB'ere?
Møtte opp litt sent bare, men når jeg var online fikk jeg ikke tak i Eirik, fikk bare tak i Vancha som var opptatt med annen gvg.
Pages: 1 2
Reference URL's