Guild Wars Norge

Full Version: Nye brukere bannlyst
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Lord Razha, Øyvind, Daniel, Infrakx, Crea, ZeAliX og Frank Arne er alle sammen bannlyst for brudd på retningslinjene, rettere sagt brudd på disse:
Reglene/rettningslinjene Wrote:Spør deg selv om posten du poster bidrar med noe konstruktivt. Dropp det hvis du finner ut at den ikke er konstruktiv.
Om dere virkelig tenkte igjennom det, noe jeg har vondt for å tro, tok dere feil beslutning. Dere postet dritt. Igjen, og igjen.

Reglene/rettningslinjene Wrote:Hold deg til emnet - eller i det minste trådens utvikling.
Dere holdt dere ikke til emnet. Og trådens utvikling gikk litt vel langt over sunn fornuft.
Reglene/rettningslinjene Wrote:Oppdager du uregelmessigheter, så rapportér innlegget/ene. Du trenger ikke å poste i gjeldende tråd, bare for å informere om at innlegget er rapportert.

Reglene/rettningslinjene Wrote:Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på.
Forklarer vel i stor grad seg selv.
Reglene/rettningslinjene Wrote:Ikke vær en kødd.
"DU ER DUST 1111!!!" = kødd
"Jeg tok mor di hardt!" = kødd
Skjønner dere tegninga? Om ikke, etterlat telefon nummer så ringer jeg dere personlig og gir dere en hurtigleksjon.

Reglene/rettningslinjene Wrote:Selv om det ikke er listet opp her, er det fortsatt mulig å høste sanksjoner for noe, om noen prøver å leke "smart".
Den fineste paragrafen av alle i rettningslinjene. Dere prøvde vel neppe å leke "smart", i så fall er dere ufattelig dårlige skuespillere. Uansett, dere oppførte dere som idioter, og får sanksjoner.

Bannlysningen varer forøvrig i ett døgn, men ikke umulig at noen av dere får en forlengelse. Skal tenke på saken. Om noen av dere skulle ha glemt rettningslinjene finner dere i en tråd som heterRegler (hurra!)

Mvh. Eirik
Er dette for livet da ell?
Eirik Wrote:Bannlysningen varer forøvrig i ett døgn, men ikke umulig at noen av dere får en forlengelse. Skal tenke på saken.
Mvh. Eirik
Å så ikke den jeg.
jeg synes det var lite konstruktive post av mr lool så han burde få ban!!!!-.-

dette er en konstruktiv post fordi: jeg fremhevet at mr lool spurte om noe som det stod i posten!
Jævla pikksuger som har skrevet stygge pikksugerreglementet ass.

adawen

Virker ikke som ett døgn var nok..
Bedre med aktivt forum der det står mye drit, enn å logge inn på forumet og ikke finne noen nye poster da. Man er liksom ikke tvunget av noen til å logge inn heller, bibelskolen har sikkert noen fine nettsider dersom man ikke tåler noe som helst.

Btw, dette var ikke rettet mot noen spesielle personer, sånn at det er sagt.

Crea: jeg synes det var lite konstruktive post av mr lool så han burde få ban!!!!-.-

Jeg har faktisk aldri sett en eneste konstruktiv post av mr lool, eneste han skriver er spørsmål og annet tull som andre folk aldri kunne tenkt å lure på en gang. Av de som ble bannet så har alle i alle fall minst en konstruktiv post.
Ikke zealix.,. haha
Jeg syns infrakx sin post var lite konstruktiv.. det har jeg bestemt:D
Jeg synes dere alle er rotter og nabbescrubs! Omg I need ban!!!!
Oxy Wrote:Jeg synes dere alle er rotter og nabbescrubs! Omg I need ban!!!!

Skal være greie med asiatiske jøder. (selvom det er få av dem)
Oxy Wrote:Jeg synes dere alle er rotter og nabbescrubs! Omg I need ban!!!!

æsj! Ikke lek mithos (altså idiot)
Fjern det teite bilde av deg selv først oxy. Så skal jeg heller svare
Reglene Wrote:Signaturer skal ikke være større enn 100 tegn, kan kun inneholde ett bilde (med mindre GWBBCode er i bruk), og bildet skal ikke være større enn 300 × 90 piksler.

Bildet til Oxy er nok større enn 300x90, ja.
Bra Phoenix, la ikke merke på det, var så klar å trykkep å BAN !!!!! :D
dommate eg har hørt! ban.. gje meg et liv...
dommate eg har hørt! noobe på forum... gje meg et liv
isteden for å gjøre som alle de politiske partiene gjør, gå imot hverandre! Så kan vi heller samarbeide sammen om et godt miljø, selv om jeg ikke er det beste eksempel på det. -__-

men heller et felleskap, en et sammenbrud!
haha nice baker. Du kan leke Carl I Hagen
Pages: 1 2
Reference URL's